اهدای سپاسنامه داوران طرح ملی ایران قوی از سوی مشاور وزیر ارشاد

اهدای سپاسنامه داوران طرح ملی ایران قوی از سوی مشاور وزیر ارشاد

تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
سپاسنامه داوران مرحله فینال طرح ملی ایران قوی در شبستان‌های فرهنگ، هنر و نوآوری از سوی رئیس ستاد فهما اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، داوری مرحله نهایی طرح ملی ایران قوی در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری از صبح امروز (یکشنبه، 17 اسفندماه) در ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور آغاز شد.

 

این مرحله از داوری ها در نوبت صبح با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی»، رئیس ستاد فهما و ایراد سخنان توسط وی و ارائه نظرات کارشناسانه توسط برخی از اعضای هیئت داوری رسما کار خود را شروع کرد تا در دو نوبت صبح و عصر تلاش چند ماهه بچه های مسجد برای کسب رتبه های برتر «ایران قوی» بررسی شود.

 

بنابراین گزارش، عصر امروز حجت الاسلام دکتر «حبیب رضا ارزانی»، با حضور در جمع هیئت داوران شبستان های فرهنگ، هنر و نوآوری سپاسنامه آنها را اهدا کرد.

 

داوران شبستان های فرهنگ، هنر و رسانه نیز در این مراسم ضمن تشکر از حضور رئیس ستاد فهما در این جمع به ارایه دیدگاه ها و نظراتشان پیرامون طرح ملی ایران قوی پرداختند.

 

لزوم تقویت فعالیت های فرهنگی هنری مساجد، سرمایه گذاری  در مساجد به عنوان پایگاهی برای تربیت و رشد نیروهای توانمند و مستعد برای آینده کشور، لزوم پیوند میان مسجد و مدرسه، انعکاس فعالیت های مساجد در اقصی نقاط کشور به منظور ایجاد انگیزه دهی و الگوبرداری به دیگر مساجد، توجه به قابلیت ها و ظرفیت های موجود در مساجد، لزوم معرفی کارکردهای اجتماعی مساجد، بهره گیری از ظرفیت فعالان موفق مسجدی به عنوان داور در جشنواره های سال های آینده از جمله پیشنهادات و دیدگاه هایی بود که توسط داوران شبستان های فرهنگ، هنر و نوآوری طرح ملی ایران قوی مطرح شد.

 

 طرح ملی ایران قوی از هفته دفاع مقدس تا دهه فجر در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری در چهار موضوع «قرآن و سیره اهل بیت(ع)»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده» و «مقاومت و عزت ملی» در سراسر کشور اجرا شد و مرحله داوری آثار فعالیت های کانون های مساجد کشور امروز و فردا، ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه انجام می شود.

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 40