توزیع ۵۰ بسته گوشت قرمز در بین خانوارهای نیازمند به همت کانون مساجد بهشهر

توزیع ۵۰ بسته گوشت قرمز در بین خانوارهای نیازمند به همت کانون مساجد بهشهر

تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
فلاح از توزیع ۵۰ بسته گوشت قرمز در بین خانوارهای نیازمند به همت کانون مساجد بهشهر خبر داد و گفت: این توزیع گوشت قرمز در راستای کمک مومنانه و همزمان با سالگرد تاسیس کانون مساجد در بین افراد کم برخوردار شهرستان توزیع شد.

«مسعود فلاح» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: کانون های مساجد با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و دینی متناسب با نیاز جوانان نقش مهمی در جذب این قشر به مساجد و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن داشتند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر افزود: سالروز تاسیس کانون مساجد فرصتی مناسب و مغتنم برای تجلیل از همه دست اندرکاران این عرصه است که خالصانه برای توسعه فرهنگ و هنر و ارزش های جامعه تلاش دارند.

 

وی با اشاره به اینکه ۶۵ کانون فرهنگی هنری در شهرستان بهشهر فعالیت دارند؛ خاطر نشان کرد: از این تعداد ۴۰ کانون روستایی و ۲۵ کانون فرهنگی و هنری در شهر بهشهر فعال است و خدمات مختلف در مناسبت های مختلف و در طول سال به جامعه هدف ارائه می کنند.

 

فلاح همچنین دستگیری از نیاز نیازمندان، توسعه فرهنگ همکاری و همبستگی، فرهنگ سازی مقابله با کرونا و توسعه رزمایش کمک های مومنانه  را از برنامه های مهم کانون مساجد در طول یکسال گذشته و با شیوع کرونا اعلام کرد و گفت: همزمان با سالگرد تاسیس کانون مساجد هم 50 بسته گوشت قرمز در بین خانوارهای نیازمند به همت کانون مساجد بهشهر توزیع شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر یادآور شد: کانون های مساجد، ظرفیتی عظیم برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند که برای پویایی مساجد و ارزش ها همواره پیشگام و فعال ظاهر شده اند و باید از این نیروهای ارزشی به درستی تجلیل شود.

پایان پیام/ 175