بچه مسجدی ها در تدارک برگزاری یادواره شهدا

بچه مسجدی ها در تدارک برگزاری یادواره شهدا

تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
مدیر کانون شهید باکری رودبار جنوب گفت: بچه مسجدی ها از ۲ روز قبل با هدف برگزاری هر چه باشکوه تر یادواره شهدای گمنام و شهدای رودبار جنوب، در حال تدارک و فضاسازی محل برگزاری این یادواره هستند.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: کانون فرهنگی هنری شهید باکری در نظر دارد با همکاری کمیته خادمین شهرستان، یادواره شهدای گمنام و شهدای رودبار جنوب را برگزار کند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این یادواره با روایتگری یکی از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با مداحی یکی از مداحان برجسته استانی برگزار می شود.


وی بیان کرد: یادواره شهدای گمنام و شهدای رودبار جنوب پنج شنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در روستای هیر شاه آباد برگزار می شود.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: با توجه به شرایط موجود این یادواره در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب با بیان این مطلب که مدعوین در پایان یادواره شهدا مهمان شهدا هستند، اظهار کرد: قرار است ۷۰۰ پرس غذای نذری بسته بندی شده را در بین مدعوین توزیع کرده تا آنها در منازل خود مهمان سفره با برکت شهدا باشند.


وی اضافه کرد: یادواره شهدای گمنام و شهدای رودبار جنوب با هدف آشنایی نسل نوجوان و جوان با رشادت های شهدا و نیز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.


حجت الاسلام خاوری با بیان این مطلب که شهدا الگوهای برتری هستند، تاکید کرد: یادواره های شهدا همراه با روایت گری در واقع نگاهی گذرا به زندگی سراسر ایثار و رشادت شهدا است و برگزاری مراسم اینچنینی می تواند الگوهای برتری را به نسل جدید معرفی کند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب یادآور شد: بچه مسجدی ها از ۲ روز قبل با هدف برگزاری هر چه باشکوه تر یادواره شهدای گمنام و شهدای رودبار جنوب، در حال تدارک و فضاسازی محل برگزاری این یادواره هستند.

 

در خاتمه عنوان کرد: جا دارد از بچه های مسجدی و با اخلاص گروه جهادی کانون شهید باکری که همواره در مناسبت های مختلف تلاش و همت می کنند که برنامه ها به بهترین شکل ممکن اجرا شوند، تشکر کنم.

پایان پیام/ 586