تلاش براي رفع محروميت فرهنگي محلات؛ محور فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد باشد

تلاش برای رفع محرومیت فرهنگی محلات؛ محور فعالیت‌های کانون‌های مساجد باشد

تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
حجت الاسلام سبزي، ضمن تقدير از فعاليت‌هاي ستاد فهما گفت: مسئولان کانون‌هاي مساجد بايد با هم‌انديشي و برنامه‌ريزي در رفع آسيب‌ها و کمک به رفع محروميت فرهنگي محله‌ها تلاش کنند.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي(فهما) از استان مرکزي: حجت الاسلام «محمد سبزی» نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، در مراسم تکریم از فعالان و رابطین برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه  حضور یافت.

 

وی طی سخنانی اظهار کرد: گفت: جامعه اگر به سمت تقوا برود آن جامعه از مشکلات خارج می شود و این وعده خداست.

 

حجت الاسلام سبزی ضمن تبریک ۱۸ اسفند؛ سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: کسانی که در این مسیر حرکت می کنند باید در راستای تحقق اهداف این عرصه با اخلاص کار کنند.

وی افزود: مسئولان کانون‌های مساجد باید هم اندیشی و برنامه ریزی دقیقی در رفع آسیب ها و کمک به رفع محرومیت فرهنگی محله ها داشته باشند، بسیاری از مشکلات ناشی از تحریم‌ها نیست و بلکه به دلیل سوءمدیریت است؛ اگر مسئولین به وظایف خود عمل کنند مشکلات مردم حل خواهد شد.

 

نماینده مردم ساوه و‌زرندیه در خانه ملت تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی، نیروهای انقلابی جمع شدند و‌در لایحه بودجه اکثریت نمایندگان تلاش می کردند به نفع مردم و مستضعفین جامعه باشند.

 

حجت الاسلام سبزی در ادامه با بیان اینکه  فرهنگ سال‌هاست که در محرومیت است، افزود: واقعا فرهنگ در کشور مغفول مانده و بودجه فرهنگی ۲۵صدم کل بودجه کشور است، در لایحه بودجه به کانونهای مساجد و امور مساجد توجه شده است، البته در کمیته برنامه ریزی کلیه اعتباراتی که پیشنهاد داده شده باید تخصیص یابد.

 

وی ادامه داد: ما از بودجه کانون های فرهنگی هنری مساجد در مجلس دفاع کردیم و عقیده داریم کانون‌های مساجد در انجام فعالیت های فرهنگی در دورترین نقاط کشور از همه نهاد جلوتر هستند.