توزیع ۲۵ بسته گوشت گرم قرمز یک کیلویی توسط کانون شهدای روستای سمچول

توزیع ۲۵ بسته گوشت گرم قرمز یک کیلویی توسط کانون شهدای روستای سمچول

تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
زارعی از توزیع ۲۵ بسته گوشت گرم قرمز یک کیلویی توسط کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سمچول خبر داد و گفت: این کمک مومنانه و کمک به نیازمندان همزمان با مبعث رسول اکرم(ص) توزیع شد.

«علی اکبر زارعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: هم زمان با عید مبعث در قالب طرح مواسات و همدلی تعداد 25 بسته گوشت گرم قرمز در بین خانوارهای نیازمند و فقیر توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون شهدا روستای سمچول بهشهر افزود: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی جشن مبعث نبود؛ در ادامه کمک های مومنانه و رزمایش  در بین این خانوارها توزیع کنیم.

 

وی با بیان اینکه طرح مواسات و همدلی با تاسی از سیره حضرت رسول اکرم (ص) و با هدف دستگیری از نیازمندان اجرا شد؛ خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید و اوضاع اقتصادی کنونی کمک به نیازمندان و اقشار کم درآمد یکی از رویکردهای کانون فرهنگی هنری مسجد روستای سمچول بوده که در کنار فعالیتهای فرهنگی و مذهبی کانون انجام میشود.
 

 

زارعی از توزیع 25 بسته گوشت گرم قرمز یک کیلویی توسط کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سمچول خبر داد و گفت: این کمک مومنانه و کمک به نیازمندان همزمان با مبعث رسول اکرم(ص) اجرایی شد.

 

وی ابراز کرد: همچنین یکی دیگر از برنامه های این کانون فرهنگی هنری، همزمان با روز مبعث، اجرای طرح قرائت زیارت نامه حضرت رسول اکرم (ص) و امیرالمومنین علی (ع) بود که همزمان با سراسر کشور اجرا شد.

 

مدیر مسئول کانون شهدا روستای سمچول بهشهر، خیرین را بازوان  مساجد در امر کمک رسانی و افراد کم درآمد و بی بضاعت دانست که در مناسبت های مختلف کمک کار کانون های مساجد در دستگیری از نیازمندان هستند.

 

وی یادآور شد: 25 بسته یک کیلویی گوشت گرم قرمز همزمان با مبعث و به مناسبت تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به همت کانون شهدا روستای سمچول بهشهر و با کمک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر در بین خانوادههای کمدرآمد و نیازمند توزیع شد.

پایان پیام/ 175