کمک های مردمی مسجد میرزااحمد زنجان در بین نیازمندان توزیع شد

کمک های مردمی مسجد میرزااحمد زنجان در بین نیازمندان توزیع شد

تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
به گفته محمودی، همزمان با بعثت پیامبر گرامی اسلام، اعضای کانون فرهنگی و هنری میرزااحمد زنجان، کمک های جمع آوری شده توسط خیرین و صندوق خیریه و امداد اهل بیت(ع) را به دست نیازمندان رساندند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری میرزااحمد زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری این مسجد از زمان شیوع ویروس کرونا در راستای جمع آوری کمک های مردمی و توزیع در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا پیشتاز بودند.

 

محمودی با اشاره به اینکه علیرغم تعطیلی مساجد در ایام کرونایی، فعالیت این مسجد در بستر فضای مجازی ادامه داشت، گفت: فعالیت های این کانون در سامانه فهما ثبت شده و این کانون توانسته است در طرح ایران قوی به عنوان یکی از کانون های برتر شهرستان زنجان مورد تقدیر قرار گیرد.

 

به گفته وی، در همین راستا بسته های معیشتی تهیه شده در سه ماهه چهارم امسال شامل برنج ایرانی ۲۲۰۰ کیلوگرم، روغن یک و نیم لیتر ۴۵۰ بطری، ماکارونی ۹۰۰ بسته، مرغ کشتار روز ۸۴۰ قطعه و ماهی قزل الا ۳۰۰ کیلو گرم است.

 

محمودی ادامه داد: همچنین کارت هدیه یک میلیون ریالی و 70 جفت کفش، 70 ثوب( پیراهن وشلوار) خریداری شده از بهترین فروشگاه های مرکز شهر نیز در بین خانواده های نیازمند شناسایی شده توزیع شد.

 

خیرین برای مشارکت در جمع آوری کمک های مردمی می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب 4608161065 و شماره کارت 6104337728111970   و یا  واریز از طریق در گاه اینترنتی سایت مسجد به نشانی  aghamirzaahmad.ir/fa/form/4 به دست نیازمندان برسانند.

 

پایان پیام/ 73