توزیع ۵ کارت نان مهربانی در مبعث رسول مهربانی ها به همت کانون شهدا گرجی محله بهشهر

توزیع ۵ کارت نان مهربانی در مبعث رسول مهربانی ها به همت کانون شهدا گرجی محله بهشهر

تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
الیاسی از اعطای ۵ کارت مهربانی نان به خانوارهای نیازمند روستای گرجی محله بهشهر در روز مبعث رسول خوبی ها و مهربانی ها خبرداد و گفت: این کارت جهت خرید روزانه نان به افراد نیازمند روستا در ادامه اهدای کارت های نان مهربانی اهدا شد.

« محمد مهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: توزیع کارت نان مهربانی به همت و تلاش کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر و همکاری آستان قدس رضوی اجرایی می شود. 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: با همکاری خادمیاران رضوی در مرحله اول 5 کارت نان مهربانی به افراد نیازمند اهدا شد و اکنون هم در سالروز مبعث رسول خوبی ها و مهربانی ها 5 کارت نان مهربانی جدید به ارزش 22 میلیون و 500 هزار ريال به نیازمندان این روستا اهداء شد.

 

وی تصریح کرد: ارزش هر کارت 4 میلیون و 500 هزار ریال است که برای 5 خانوار و روزانه 5 هزار تومان خرید نان شارژ شده است و به مدت 3 ماه شارژ شده است و در صورت نیاز 3 ماه بعد هم تمدید می شود.

 

الیاسی گفت: اعطای 5 کارت مهربانی به خانوارهای نیازمند روستای گرجی محله بهشهر با هدف دستگیری از نیازمندان اجرایی شده است و در مراحل بعدی با شناسایی نیازمندان واقعی بیشتر، افراد دیگری هم تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

 

مدیر مسئول کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر یادآور شد: در صورتی که نیاز این افرادی که کارت به آنان تعلق گرفته است؛ برطرف نشود؛ کارت مجددا" شارژ می شود.

 

وی تصریح کرد: با تلاش های انجام شده کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر و همکاری آستان قدس رضوی شهرستان بهشهر تاکنون در مجموع 10 کارت نان مهربانی به ارزش 45 میلیون ريال به افراد نیازمند روستای گرجی محله بهشهر اهدا شد.

پایان پیام/ 175