کمک ۲۰۰ میلیون ریالی کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر به نیازمندان

کمک ۲۰۰ میلیون ریالی کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر به نیازمندان

تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
قلندری از کمک ۲۰۰ میلیون ریالی کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر به نیازمندان منطقه خبر داد و گفت: این کمک ها در آستانه سال نو در بین نیازمندان منطقه توزیع شد.

«عقیل قلندری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: محرومیت زدایی و رفع نیاز نیازمندان از تلاش های مهم کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر است که به همت مردم و خیران و با تلاش همه جانبه در طول سال اجرایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: به مناسبت نزدیک بودن سال نو، کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر  و مرکز نیکوکاری این مسجد، با پیگیری‌ها و تلاش‌های خود و با همکاری خیرین 100 سبد کالا به مبلغ هر سبد 2 میلیون ریال را به صورت حواله به یکصد خانوار نیازمند اهدا کند.

 

وی با اعلام اینکه کمک به نیازمندان، کاری برای همه سال از سوی کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر است؛ تصریح کرد: مجموعه‌های این مسجد با همدلی همه‌جانبه و با همکاری خیرین توانسته‌اند به صورت مستمر به روش‌های مختلفی از نیازمندان حمایت کنند و به اقداماتی از جمله پرداخت کمک‌های نقدی و توزیع بسته‌های معیشتی میان آنها بپردازند.

 

قلندری با اشاره به اینکه تهیه سبد کالا در آستانمه سال نو یکی از برنامه های مهم ما برای دستگیری از نیازمندان است؛ از کمک 200 میلیون ریالی کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر به نیازمندان منطقه خبر داد و گفت: این کمک ها در آستانه سال نو در بین نیازمندان منطقه توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: توزیع کیف و کفش، پوشاک و البسه هم از کمک های مهم خیران و مردم در روزهای گذشته بود که در روز مبعث در بین افراد نیازمند توزیع شد.

 

وی یادآور شد: این اقدامات نیکو و خیرخواهانه موجب شده مردم نسبت به مساجد بیش از پیش دلگرم شوند و بدانند که اهالی مساجد همواره در کنار آنان هستند.

پایان پیام/ 175