معاون بسيج مساجد سپاه عاشورا از ستاد فهما آذربايجان‌شرقي بازديد به عمل آورد

معاون بسیج مساجد سپاه عاشورا از ستاد فهما آذربایجان‌شرقی بازدید به عمل آورد

تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
معاون بسيج مساجد و محلات سپاه عاشوراي آذربايجان‌شرقي به مناسبت سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در محل ستاد فهما حضور يافت.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، سیدتقی طاها، معاون بسیج مساجد و محلات سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با حضور در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری آذربایجان شرقی فرا رسیدن 18 اسفند؛ سالروز تأسیس ستاد فهما کشور را تبریک گفت.

وی در دیدار با محمد هادی نیا، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان با اشاره به تعامل نزدیک و ارزشمند معاون بسیج محلات و این ستاد در طول سالیان گذشته، اظهار داشت: همگرایی و هماهنگی در امور فرهنگی منجر به نتایج مثبت و مورد هدف خواهد بود.

طاها با اشاره به این‌که تعامل متولیان امور مساجد با یکدیگر منجر به اتخاذ تدابیر هماهنگ خواهد شد، گفت: در این راستا هماهنگی حداکثری میان بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد ارزشمند و قابل تقدیر است.

همچنین هادی‌نیا، مدیر ستاد فهما آذربایجان شرقی در سخنانی ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار داشت: همه متولیان مسجدی یک هدف ویژه را دنبال می کنند که آن احیا و تعالی نقش و جایگاه مساجد در عرصه های مختلف جامعه است.

وی ضمن تقدیر از حضور معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه استان و هیات همراه در ستاد فهما آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تمامی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به دنبال استفاده از ظرفیت  حداکثری پیش بینی شده در اساسنامه ستاد فهما به ویژه بسیج در راستای احیای کارکرد حقیقی مساجد هستند.