تقدیر از ایثارگران فعال در کانون‌های مساجد تهران

تقدیر از ایثارگران فعال در کانون‌های مساجد تهران

تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
به مناسبت روز بزرگداشت شهدا از ایثارگران فعال کانون‌های مساجد استان تهران تقدیر به عمل آ‌مد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، به مناسبت 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا از ایثارگران فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران با حضور حجت الاسلام «غلامعلی قدیریان»، مدیر ستاد فهمای استان تهران تقدیر به عمل آمد.

 

در تقدیرنامه حجت الاسلام «محمدرضا حدادیان»، مسئول ساماندهی کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان های استان تهران که از سوی حجت الاسلام «حبیب رضا ارزانی»، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور صادر شده و  از سوی حجت الاسلام قدیریان تقدیم وی شد، آمده است:

 

«مجاهدت رزمندگان و ایثارگران که دفاع غیورانه از اسلام و جمهوری اسلامی ایران بود، اسلام و ملت عزیز ایران را سرفراز کرد و شوق فداکاری سرشار از معرفت فروزان و درخشان را در قلب ها و جان ها هویدا ساخت. با جهانی مشحون از مباهات به همت و تلاش های بی شائبه شما که رمز عزت، عظمت، استقلال، سعادت، سیادت و جهاد فداکارانه است را تبریک عرض نموده و به رسم اکرام و احترام این لوح سپاس تقدیم حضور ایثارگرانه شما می شود. با امید به اینکه مهر وجودتان همواره پوینده و تابنده باشد و گام هایتان راسخ و استوار به سوی بهروزی و پیروزی رهنمون گردد.

 

حبیب رضا ارزانی

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور

پایان پیام/ 40