طرح اطعام نیازمندان به همت بچه های مسجد در عید مبعث اجرا شد

طرح اطعام نیازمندان به همت بچه های مسجد در عید مبعث اجرا شد

تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
مدیر کانون شهید شجاع حیدری جیرفت گفت: هم زمان با شب عید مبعث به همت بچه های مسجدی عضو کانون شهید شجاع حیدری طرح اطعام نیازمندان اجرا شد.

«محدثه رودباری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، در تشریح برنامه های عید مبعث، گفت: هم زمان با شب عید مبعث به همت بچه های مسجدی عضو کانون شهید شجاع حیدری طرح اطعام نیازمندان اجرا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری جیرفت افزود: در همین راستا تعداد ۲۶۰ پرس غذای نذری پخت شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف، درب منازل خانوارهای نیازمند تحویل شد.


وی بیان کرد: اولویت توزیع غذای نذری با خانواده های بی سرپرست و ایتام ساکن محله مسجد بود که با همکاری بچه های مسجد  انجام شد.


رودباری ابراز کرد: طرح اطعام نیازمندان با تاسی از سیره حضرت رسول اکرم (ص) در کمک به فقرا و نیازمندان و با هدف حمایت از خانواده های نیازمند اجرا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری جیرفت اظهار کرد: اجرای طرح اطعام نیازمندان در مناسبت های مختلف به ویژه در اعیاد مذهبی یکی از برنامه های اصلی این کانون فرهنگی هنری است که بخشی از هزینه آن توسط بچه های مسجدی عضو کانون و بخشی نیز با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم تامین می شود.


رودباری اضافه کرد: علاوه بر این نیز طرح سراسری قرائت زیارت نامه حضرت رسول الله (ص) و امیرالمومنین علی (ع) نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشاء توسط امام جماعت مسجد اجرا شده و همچنین امام جماعت مسجد در خصوص سبک زندگی و سیره پیامبر اکرم (ص) و نیز عید مبعث سخنرانی را ایراد کرد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری جیرفت یادآور شد: آذین بندی مسجد و پخش مولودی یکی دیگر از برنامه های مناسبتی کانون در سالروز عید مبعث بود.


وی عنوان کرد: ختم مجازی قرآن کریم و صلوات هدیه به ساحت مقدس حضرت رسول الله (ص) از سایر برنامه هایی بود که با مشارکت فعال بانوان مسجدی در این عید فرخنده اجرا شد.


رودباری در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم خداوند همواره به ما توفیق دهد تا در راه ترویج شعائر دینی و خدمت رسانی به محرومین گام برداریم.

پایان پیام/ 586