برگزاری آیین های جشن از میلاد امام حسین (ع) تا میلاد حضرت عباس (ع) در کانون «دوستان آسمانی»

برگزاری آیین های جشن از میلاد امام حسین (ع) تا میلاد حضرت عباس (ع) در کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
گواهیان گفت: آیین های جشن و سرور میلاد امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت عباس (ع) به مدت سه شب در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم برگزار می شود.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد سرداران کربلا در سوم، چهارم و پنجم ماه شعبان، گفت: کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، همزمان با اعیاد ماه شعبان میزبان بچه های مسجد در برگزاری ویژه برنامه های جشن و سرور است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» افزود: ویژه برنامه های جشن میلاد اهل بیت (ع) در این کانون فرهنگی و هنری در قالب مسابقه، سخنرانی، تئاتر، اجرای سرود، مداحی و مولودی خوانی، نورافشانی و... برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه ایام ماه شعبان در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با جشن های میلاد اهلبیت (ع) گره خورده است، خاطرنشان کرد: جشن های این ایام از میلاد امام حسین (ع) آغاز و با برگزاری میلاد حضرت حجت ابن الحسن (عج) در نیمه شعبان ادامه پیدا می کند.

 

گواهیان با اشاره به اینکه در این کانون هر سال آیین جشن و سرور سرداران کربلا به همت بچه های مسجد برگزار می شود، عنوان کرد: این برنامه به مدت سه شب و با حضور پر شور بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه از امشب با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه آغاز می شود، گفت: همچنین «ابوالفضل قناعت پیشه»، «فرشید میرزایی» و «علیرضا عطایی» از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مدت این سه شب به مولودی خوانی و مدیحه سرایی می پردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» به زمان برگزاری این ویژه برنامه اشاره کرد که همراه با نماز مغرب و عشا از روز سه شنبه 26 اسفند تا پنج شنبه 28 اسفند انجام می شود.

 

وی با قدردانی از همت بچه های مسجد در برگزاری ویژه برنامه های جشن و سرور، از عموم شهروندان جهرمی برای شرکت در این مراسم ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

 

پایان پیام/ 691