برگزاری نخستین جشنواره زنان کارآفرین برتر روستای دهکهان

برگزاری نخستین جشنواره زنان کارآفرین برتر روستای دهکهان

تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
فرزاد میرشکاری گفت: کانون فرهنگی هنری فاطمه ها در نظر دارد نخستین جشنواره زنان کارآفرین برتر روستای دهکهان را با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار کند.

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: کانون فرهنگی هنری فاطمه ها در نظر دارد نخستین جشنواره زنان کارآفرین برتر روستای دهکهان را با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار کند.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان در تشریح این خبر، افزود: این جشنواره پنج شنبه آخر سال و با هدف معرفی و تجلیل از ۷ بانوی کارآفرین برتر روستای دهکهان که با تلاش، پشتکار و خلاقیت، کسب و کار خانگی برای خود راه اندازی کرده و صاحب درآمد ثابت شده اند، برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: یکی دیگر از اهداف جشنواره زنان کارآفرین برتر روستا، تشویق و ترغیب خانواده ها برای راه اندازی مشاغل خانگی، ایجاد کسب و کار و درآمد های پایدار در روستای دهکهان است.
 

 

میرشکاری اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری فاطمه ها قصد دارد این جشنواره را هر ساله در روزهای پایانی اسفند ماه برگزار کرده و از افرادی که به صورت خلاقانه و خودجوش به درآمد ثابت رسیده اند، تجلیل کند.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان ابراز کرد: در نخستین جشنواره زنان کارآفرین برتر روستای دهکهان، از زنانی تجلیل می شود که از اعضای فعال کانون فرهنگی هنری و کتابخانه فاطمه ها هستند که توانسته اند با احیای پخت نان سنتی روستا، برای خود اشتغالزایی کنند.


وی در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای زنان کارآفرین برتر روستا، عنوان کرد: قرار است در این جشنواره با حمایت بنیاد نیکوکاری رایحه با اهداء لوح سپاس از این زنان کارآفرین روستا تجلیل شود.

پایان پیام/ 586