برگزاری مسابقه کتابخوانی «سردارمنتظران» بمناسبت سوم شعبان توسط کانون «منتظران ظهور» کازرون

برگزاری مسابقه کتابخوانی «سردارمنتظران» بمناسبت سوم شعبان توسط کانون «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
شفیعی از مسابقه کتابخوانی «سردارمنتظران» برگرفته از کتاب «حاج قاسم قهرمان» به مناسبت سوم شعبان به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن تبریک روز سوم شعبان، سالروز ولادت فرخنده امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین چهارم شعبان، خجسته زادروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز،  گفت: امام حسین (ع) برای رادمردان تاریخ الگوی کامل پاسداری از ارزش‌ها است و نمونه تاریخی و‌ بارز این پاسداری را می توان «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» نام برد که امروز برای آزادی خواهان جهان همچون امام حسین (ع) نامی آشنا و الگو است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور» کازرون، شهید سلیمانی را پاسدار واقعی انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: طی مسیر انقلاب اسلامی تا تمدن اسلامی و رسیدن دوران ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، بطور یقین با رشادت ها و افتخارآفرینی های پاسداران انقلاب اسلامی محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی، مکتب امام حسین (ع) است، تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی نعمت‌های بزرگی نصیب انقلاب اسلامی کرد و باید سیره و شیوه زندگی و مبارزه ایشان سرلوحه تمام نسل‌های انقلاب بخصوص نوجوانان و جوانان قرار گیرد.

شفیعی از سردار سلیمانی به عنوان الگوی عملی و رفتاری برای تربیت نسل منتظر یاد کرد و ابراز داشت: مکتب شهید قاسم سلیمانی سرمایه بزرگ فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی است و زاویه‌های شخصیتی ایشان از همه لحاظ باید برای اقشار مختلف معرفی و شناسانده شود.

وی از مسابقه کتابخوانی «سردارمنتظران» برگرفته از کتاب «حاج قاسم قهرمان» به مناسبت سوم شعبان به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد و خاطرنشان کرد: گروه سنی هفت تا 12 سال کانون برای شرکت در این مسابقه کتابخوانی با مراجعه به کانال اطلاع رسانی کانون کنند.

شفیعی اظهار کرد: علاقمندان نسخه بارگذاری شده کتاب «حاج قاسم قهرمان» را مطالعه کرده سپس پاسخ سئوالات طراحی شده را تا حداکثر 29 اسفندماه به سامانه پیام کوتاه 6600071428 ارسال کنند.

وی در پایان با اشاره به اعلام نام برندگان این مسابقه فرهنگی افزود: به پنج نفر از برگزیدگان جوایز ارزشمندی همزمان با مراسم جشن نیمه شعبان ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اهدا می شود.

پایان پیام/ 130