توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی طرح «شهید سلیمانی» در گچساران

توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی طرح «شهید سلیمانی» در گچساران

تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز چهارشنبه (۲۷ اسفند) «باقر پسنده» گفت: از ابتدای طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» افزون بر ۱۳ هزار و  ۳۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۴ میلیون ریال، بین افراد آسیب دیده از کرونا و نیازمندان در گچساران توزیع شده است.

 

فرمانده ناحیه بسیج گچساران، تصریح کرد: در حال حاضر نیز با اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی، پیش بینی کردیم ۱۶ تیم از نیروهای بسیج در طرح یاری و کمک رسانی به مستمندان و اقشار آسیب پذیر، با ما همکاری کنند.

 

وی با بیان اینکه از آغاز اجرای طرح سردار سلیمانی تاکنون ۱۷ هزار و ۶۰۷ نفر از بسیجیان در گچساران فعالیت داشتند، اظهار کرد: در این طرح روزانه افزون بر ۱۱۰ تا ۱۷۰ تست رپید از پلاک های غیر بومی، برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: ۳۶ سری جهیزیه هر کدام به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج های جوان دارای شرایط توزیع شده است که در ادامه نیز ۴۵ سری دیگر توزیع خواهد شد.

 

پایان پیام/ 630