خیرین مسجدساز در زنجان شناسایی می شوند

خیرین مسجدساز در زنجان شناسایی می شوند

تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
حجت الاسلام یوسفی با یادآوری اینکه عمران و آبادانی مسجد یکی از دستورات دین مبین اسلام است، گفت: در جایی که مساجد از رونق برخوردار هستند شاهد کاهش معضلات اجتماعی هستیم

مدیر ستاد اقامه نماز و رئیس خیرین مسجدساز زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: مجمع خیرین مسجدساز در محل ستاد اقامه نماز استان زنجان فعال است.

 

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه دعوت از مردم برای کمک در امر مسجد سازی یکی از اهداف این مجمع است، گفت: این مجمع در استان مساجد نیمه کاره و نیاز به مساعدت در تکمیل ساخت را شناسایی و به مرکز معرفی می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: برخی از مساجد حاشیه شهر زنجان که نیمه کاره رها شده اند از طریق این مجمع شناسایی و به مجمع خیرین مسجد ساز تهران معرفی می شوند و این مرکز اعتبارات لازم برای تکمیل مسجد را در اختیار مسجد قرار می دهد.

 

رئیس مجمع خیرین مسجد ساز استان زنجان با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا، بستری در فضای مجازی برای جمع آوری کمک های مردمی و خیرین ایجاد شده است،  افزود: مساجد نیمه کاره‌ی بسیاری در استان زنجان وجود دارد که این مجمع بیشتر مساجد نیمه کاره و نیاز به تعمیر در مناطق محروم و حاشیه شهر را مورد توجه قرار داده است.

 

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه جذب خیر مسجد ساز و تشویق برای جمع آوری کمک های مردمی در حوزه رسیدگی به عمران مسجد در دستور کار این مجمع است، ادامه داد: در حوزه مسجدسازی، خیرینی در سطح استان شناسایی شده است.

 

وی با یادآوری اینکه عمران و آبادانی مسجد یکی از دستورات دین مبین اسلام است، گفت: در جایی که مساجد از رونق برخوردار هستند شاهد کاهش معضلات اجتماعی هستیم از اینرو برای مقابله با آسیب های اجتماعی و ناهنجاری های موجود در جامعه باید نسبت به عمران و آبادانی مسجد بکوشیم.

پایان پیام/ 693