برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه با رعایت پروتکل بهداشتی

برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه با رعایت پروتکل بهداشتی

تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
رقیه ملایی گفت: با توجه به شرایط کرونایی جشن های اعیاد شعبانیه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود تا شرکت کنندگان با خاطری آسوده در جشن های شعبانیه شرکت کنند.

«رقیه ملایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: اجرای طرح اطعام نیازمندان یکی از برنامه های کانون بیت الرقیه (س) به مناسبت اعیاد شعبانیه است که با همکاری و مشارکت بچه های مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری اجرا می شود.


مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت ابراز کرد: در همین راستا قرار است امشب ۴۰۰ پرس غذای نذری پخت شده و با حفظ کرامت انسانی نیازمندان درب منازل آنها تحویل شود.


وی بیان کرد: همچنین جشن های شعبانیه با حداقل جمعیت به طور جداگانه ویژه خواهران و برادران در حال برگزاری است.


ملایی با بیان این مطلب که در آستانه اعیاد شعبانیه، مسجد و محله آذین بندی و چراغانی شده است، ادامه داد: این جشن ها همراه با سخنرانی، مولودی خوانی و برگزاری مسابقات فرهنگی است.


مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت ابراز کرد: با توجه به شرایط کرونایی این جشن ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود تا شرکت کنندگان با خاطری آسوده در جشن های شعبانیه شرکت کنند.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز طرح سراسری تلاوت نور از سه شنبه شب آغاز شده و امشب به پایان می رسد، بر اساس این طرح هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء آیاتی از قرآن کریم تلاوت شده و ثواب آن به ساحت مقدس امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابالفضل العباس (ع) هدیه می شود.


ملایی اضافه کرد: برپایی ایستگاه صلواتی و پخش مولودی از گلدسته های مسجد از دیگر ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه است که به همت بچه های مسجدی عضو کانون در حال اجرا است.


مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت عنوان کرد: تولید کلیپ و عکس نوشت با محوریت تبریک اعیاد شعبانیه یکی دیگر از ویژه برنامه های مناسبتی این کانون فرهنگی هنری است که در این ایام فرخنده اجرا می شود.

 

وی در خاتمه تاکید کرد: ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه با هدف بزرگداشت این ایام خجسته و نیز ترویج معارف اهل بیت (ع) اجرا می شوند.

پایان پیام/ 586