برگزاری آخرین دعای «کمیل» سال ۹۹ در جوار گلزار شهدای جهرم

برگزاری آخرین دعای «کمیل» سال ۹۹ در جوار گلزار شهدای جهرم

تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
بهروزی از برگزاری آخرین دعای «کمیل» سال ۹۹ به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» در جوار گلزار شهدای «رضوان» شهرستان جهرم خبر داد.

«سجاد بهروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت اعیاد شعبانیه و یاد و خاطره شهدای گلگون کفن دفاع مقدس، گفت: ویژه برنامه قرائت دعای «کمیل» در آخرین پنجشنبه سال، به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه»، مسجد «فاطمه الزهرا (س)» جهرم افزود: این برنامه قرار است امشب 28 اسفند و مصادف با آخرین پنجشنبه سال و به همت این کانون فرهنگی و هنری انجام می شود.

 

وی بیان کرد: برنامه روحبخش «کمیل» با حضور بچه های مسجد و شهروندان جهرمی درجوار گلزار شهدای «رضوان» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

بهروزی با اشاره به اینکه این برنامه با یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم صورت می گیرد، عنوان کرد: قرائت دعای «کمیل» در آخرین پنجشنبه سال 99 با نوای «ابوالفضل قناعت پیشه» ذاکر و مداح اهلبیت (ع) انجام می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه»، مسجد «فاطمه الزهرا (س)» جهرم خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی در این برنامه معنوی حضور پیدا کنند.

 

وی اظهار کرد: این کانون فرهنگی و هنری هر سال و در ابتدای سال، برنامه تحویل سال نو را در جوار گلزار شهدای دفاع مقدس برگزار می کند.

 

به گزارش شبستان، برگزاری دعای «کمیل» در آخرین پنجشنبه سال 99 به همت کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در می آید.

 

پایان پیام/ 691