۱۲۰۰ بسته گوشت در قالب طرح«قربانی ماه شعبان» در زنجان توزیع شد

۱۲۰۰ بسته گوشت در قالب طرح«قربانی ماه شعبان» در زنجان توزیع شد

تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
حجت الاسلام یارمحمدی گفت: به مناسبت سالروز تاسیس کانون ای مساجد کشور و ماه شعبان، ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در قالب طرح«قربانی ماه شعبان» از سری برنامه های طرح مواسات ستاد کانون های مساجد استان زنجان توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: همدلی و مواسات با نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است و ستاد کانون های مساجد استان زنجان به این فرمان رهبری لبیک گفته و با همکاری موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه سمت خدا طرح مواسات ستاد کانون های مساجد استان زنجان را اجرا می کند.

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به اینکه طرح قربانی ماه شعبان به مناسبت سالروز تاسیس کانون های مساجد کشور و اعیاد شعبانیه به اجرا درمی آید، افزود: به همین منظور 1200 بسته توسط 20 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون سه مرحله از این طرح توسط ستاد کانون های مساجد استان زنجان به اجرا درآمده است،‌ادامه داد: توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی و ذبح قربانی طرح هایی است که به صورت خودجوش در برخی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان از زمان شیوع ویروس کرونا به اجرا درآمده است.

 

 

پایان پیام/ 73