آیین تحویل سال نو به همت کانون «انصارالحجه» جهرم برگزار شد

آیین تحویل سال نو به همت کانون «انصارالحجه» جهرم برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱ فروردين ۱۴۰۰
بهروزی گفت: آیین تحویل سال نو به همت کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم در گلزار شهدای «رضوان» برگزار شد.

«سجاد بهروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه»، آیین تحویل سال نو در جوار قبور مطهر شهدای «رضوان» جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه»، مسجد «فاطمه الزهرا (س)» جهرم افزود: این برنامه که هر سال به همت این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود امسال نیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شده است.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این برنامه از روایت گری حجت الاسلام «علی زینی» بهره مند شدند، خاطرنشان کرد: در این برنامه خاطرات شهدای دفاع مقدس، رشادت های و دلیرمردی های آن دلاوران برای حاظران بیان شد.

 

بهروزی ادامه داد: حاضران در این مراسم، به صورت دسته جمعی دعای تحویل سال نو را قرائت کرده و سپس به سخنان مقام معظم رهبری گوش فرا دادند.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری آیین پنجشنبه آخر سال به همت این کانون فرهنگی و هنری در جوار قبور شهدای «دفاع مقدس» و «مدافع حرم» شهرستان جهرم، عنوان کرد: در این برنامه که با قرائت «دعای کمیل» ادامه داشت، یاد و خاطره شهدای شهرستان جهرم گرامی داشته شد.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه»، مسجد «فاطمه الزهرا (س)» جهرم، بیان کرد: فضاسازی و ساخت نمادهای شهدا که هر سال در گلزار شهدای «رضوان» به همت بچه های مسجد انجام می شد امسال نیز به شکل ویژه انجام و نمادهایی از جبهه و تمثال شهدای شهرستان جهرم به نمایش درآمد.

 

بهروزی در پایان با قدردانی از عوامل برگزار کننده آیین سال تحویل در جوار گلزار شهدای شهرستان جهرم، اظهار کرد: این آیین با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، رعایت فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک توسط حاضران در جلسه برگزار شده است.

 

به گزارش شبستان،‌ این آیین به همت کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در آمده است.

 

پایان پیام/ 691