خدمت رسانی به محرومین در اولویت فعالیت های سال نو کانون نورالرضا

خدمت رسانی به محرومین در اولویت فعالیت های سال نو کانون نورالرضا

تاریخ انتشار : ۲ فروردين ۱۴۰۰
محمد مهدوی گفت: کانون فرهنگی هنری نورالرضا در سال نو اولویت فعالیت های خود را به محرومیت زدایی و خدمت به محرومین اختصاص داده است.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک سال نو، گفت: کانون فرهنگی هنری نورالرضا در سال نو اولویت فعالیت های خود را به محرومیت زدایی و خدمت به محرومین اختصاص داده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: بر همین اساس از امروز به مدت یک هفته با مشارکت اعضای این کانون فرهنگی هنری و بچه های گروه جهادی فدائیان رهبر اردوی جهادی راه اندازی کرده است.


وی بیان کرد: این اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان عنبرآباد و در عرصه های فرهنگی و آموزشی، عمرانی، بهداشت و سلامت، کشاورزی و دامپروری، اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی است.


مهدوی ابراز کرد: این گروه جهادی متشکل از پزشک خانم و آقا، آرایشگر، دبیر ریاضی و عربی، طلاب حوزه علمیه، مشاور طب سنتی و مشاور خانواده است که جهادگران در این عرصه ها به صورت رایگان خدمت رسانی می کنند.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد اظهار کرد: یکی از برنامه های این گروه جهادی، برگزاری جشن ولادت امام زمان (عج) در نیمه شعبان، برگزاری جلسات قرائت دعای کمیل، ندبه، زیارت عاشورا است و نیز ویژه برنامه هایی را برای کودکان و نوجوانان اجرا می کند.


وی عنوان کرد: همچنین با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم در تداوم طرح مواسات و همدلی بسته های معیشتی تهیه شده که در بین محرومین شهرستان عنبرآباد توزیع می شود.


مهدوی ادامه داد: یکی از کارکردهای مسجد تراز اسلامی، فعالیت در حوزه اجتماعی است و کانون نورالرضا در سال نو احیای کارکرد اجتماعی مسجد را در اولویت فعالیت های خود قرار داده است.



مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد در خاتمه تاکید کرد: ان شاءالله با کمک بچه های مسجدی کانون نورالرضا در حوزه محرومیت زدایی و خدمت رسانی به محرومین تداوم می یابد.

پایان پیام/ 586