حجت الاسلام ولایتی، دبیر جشنواره بین‌المللی عهد‌واره ایران شد

حجت الاسلام ولایتی، دبیر جشنواره بین‌المللی عهد‌واره ایران شد

تاریخ انتشار : ۳ فروردين ۱۴۰۰
جشنواره بین‌المللی عهد واره ایران به میزبانی استان زنجان و با مشارکت نهادهای فرهنگی برگزار می شود و حجت الاسلام ولایتی، به عنوان دبیر این جشنواره انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جشنواره بین اللملی عهدواره ایران به میزبانی استان زنجان و با مشارکت نهادهای فرهنگی برگزار می شود و حجت الاسلام ولایتی، به عنوان دبیر این جشنواره انتخاب شد.

 

گفتنی است این جشنواره با موضوعات علمی،فرهنگی،هنری وتربیتی فاخرِ قهرمانهای ملی و شاخص، کار خود را آغاز می کند.

 

این جشنواره ارزشی و ماندگار با دبیری حجت الاسلام علی اصغر ولایتی با نگاهی نو و متفاوت  در عرصه های یاد شده در استان زنجان کار خود را دنبال و آثار به دست آمده در سطح ملی با حضور چهره ها وشخصیت های شاخص علمی،فرهنی،هنری و تربیتی معرفی خواهد شد.

 

این رویداد مهم با همراهی نهادهای فرهنگی مثل بنیادشهید وامور ایثارگران و کنگره بزرگ شهدا،سازمان اوقاف، سازمان تبلیغات همراه خواهد بود.

 

به گفته مسئولان این رویداد فرهنگی بزودی زمان و موضوعات ارسالی آثار به جشنواره و ایام اختتامیه رسما اطلاع رسانی خواهد شد.

 

گفتنی است این هنرواره مهم و ارزشمند با دعوت از مشارکت مساجد، کانون های فرهنگی، فعالان جبهه فرهنگی، اجتماعی و چهره های مهم این مجموعه ها نیز خواهد بود.

 

در پایان از مردم،مسئولین وهمه فعالان ارزشی، چهره های فعال تربیتی خواسته شده که در این اتفاق مهم و مبارک انقلابی مشارکت کنند.

پایان پیام/ 73