توزیع ۷۰ بسته معیشتی به مناسبت اعیاد شعبانیه توسط کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز

توزیع ۷۰ بسته معیشتی به مناسبت اعیاد شعبانیه توسط کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز

تاریخ انتشار : ۵ فروردين ۱۴۰۰
رضا زاده گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه ۷۰ بسته معیشتی میان گاری بران بازار «وکیل» و نیازمندان مناطق محروم توزیع کرد.

 «سیده مریم الشریعه رضازاده»، با اشاره به آغاز مراسم ویژه نیمه شعبان توسط کانون فرهنگی هنری مسجد «نور» شیراز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: 70 بسته معیشتی برای گاری بران بازار «وکیل» و نیازمندان مناطق محروم توسط کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز به مناسبت این ایام مبارک توزیع شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز با اعلام دیگر برنامه های جشن های نیمه شعبان توسط کانون فرهنگی مسجد «نور» افزود: بازدید از کمپ کارتن خواب های «خوشروی» در ایام مبارک شعبانیه در شروع سال نو توسط کانون فرهنگی مسجد «نور» انجام شد و در این برنامه برای اولین بار اقامه نماز جماعت در این مکان توسط «نظام الدین حائری» برگزار و تعدادی کتاب به شاعر توانمند زیر پوشش این کمپ اهدا شد.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز ادامه داد: این بازدید با هدف راه اندازی گلخانه گل و سبزی انجام شد که موجب ارتقای سلامتی و تقویت روحیه افراد زیر پوشش این کمپ خواهد شد و موجب ایجاد اشتغال می شود و افتتاح حساب برای واریز سود حاصل از آن برای تمامی کارتن خوابها نیز انجام می شود.

رضا زاده اضافه کرد: در این ایام مبارک، توسط اصحاب مسجد «نور» مبلغ  چهار میلیون تومان برای تهیه کابینت وآبگرم کن برای یک نیازمند جمع آوری و پرداخت شد.

وی اعلام کرد: مردم خیر می توانند با واریز کمک های خود به شمار حساب 5022291070087430 به نام «مریم رضازاده» در انجام امور خیر کانون فرهنگی و هنری مسجد «نور» شیراز سهیم شوند.

پایان پیام/ 664