مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «داستان ظهور» توسط کانون «منتظران ظهور» کازرون

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «داستان ظهور» توسط کانون «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۵ فروردين ۱۴۰۰
شفیعی از مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «داستان ظهور» بمناسبت نیمه شعبان به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: نیمه شعبان به برکت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج)، یکی از پر برکت‌ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنوی ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: همه عالم در انتظار ظهور منجی بشریت هستند و این انتظار در واقع در جان و دل همه بشر به ودیعه نهاده شده تا چشم به راه رسیدن انسان ها به اوج کمال و شکوفایی باشند.

وی، تبیین سیره و منش اهل بیت (ع) را یک امر ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امروز نسل نوجوان و جوان ما باید بیش از پیش با این فرهنگ متعالی آشنا شده و در مسیر سیره و روش زندگی ائمه معصومین (ع) گام بردارند.

شفیعی از مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «داستان ظهور» بمناسبت نیمه شعبان به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون و با اشاره به اینکه کانون با برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی به تشویق و ترغیب اعضا به فرهنگ کتاب و کتابخوانی می پردازد، تصریح کرد: افراد جامعه باید مقوله کتاب و کتابخوانی را در راس کارهای خود قرار دهند و با مطالعه و تحقیق و پژوهش به آگاهی و دانش خود بیافزایند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون، هدف از برگزاری این مسابقه را ایجاد شناخت و معرفت نسبت به امام عصر (عج) و آشنایی بیشتر با مفاهیم اسلامی و مهدوی برای نوجوانان و جوانان دانست و یادآور شد: اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون که علاقمند به شرکت در این مسابقه هستند می توانند با مراجعه به کانال اطلاع رسانی کانون، نسخه بارگذاری شده کتاب «داستان ظهور» نوشته «مهدی خدامیان آرانی» را مطالعه و پاسخ سؤالات طراحی شده را حداکثر تا هشتم فروردین ماه 1400 به سامانه پیام کوتاه 6600071428 ارسال کنند.

وی در پایان گفت: به 10 نفر از برگزیدگان در جشن ولادت حضرت مهدی (عج) در نیمه شعبان جوایز اهدا خواهد شد.

پایان پیام/ 130