مداح و مسئول پیگیری امور کانون های مساجد گچساران درگذشت

مداح و مسئول پیگیری امور کانون های مساجد گچساران درگذشت

تاریخ انتشار : ۵ فروردين ۱۴۰۰
مسئول پیگیری امور کانون های مساجد، مداح و فعال فرهنگی شهرستان گچساران صبح امروز درگذشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید نعمت حجازی»، از مداحان و فعالان فرهنگی شهرستان گچساران و همچنین مسئول پیگیری امور کانون های فرهنگی مساجد این شهرستان امروز بر اثر سکته درگذشت.

 

حجازی که از کارمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران است.

 

***در پی درگذشت ناگهانی مداح گچسارانی «سید علی اکبر قادری» رئیس کانون مداحان استان کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیت صادر کرد.

 
متن پیام به شرح ذیل است:
 
 
«وَ بَشِّرِ الصّابرین اَلَّذینَ اِذا اَصابَتهُم مُصیبَه قالوا اِنّا لِلّهِ وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعون»
 
در آن نفس که بمیرم در آروزی تو باشم / به آن امید  دهم جان که خاک کوی تو باشم
 
بدین وسیله درگذشت ذاکر و عاشق دل سوختهٔ اهل بیت علیهم السلام، کربلایی سیدنعمت اله حجازی را به جامعۀ حسینی شهر گچساران، استان کهگیلویه و بویراحمد و محضر خاندان محترم و معزَّزِ معزّا تسلیت و تعزیت عرض می کنم.
 
این مداح خوشنام، بصیر، ولایت مدار و ذاکر با اخلاص اهل البیت (ع) همواره با اجراهای اثربخش و معرفت‌افزا تأثیر شگرف در مخاطبین خود و تحولی عمیق ایجاد می‌کرد.
 
مرحوم حجازی سالیان متمادی مسئولیت هدایت سکان کانون مداحان و شاعران آئینی شهرستان گچساران را بر عهده داشت و از استوانه های کانون مداحان استان کهگیلویه و بویراحمد بودند.
 
از ذات اقدس رب العالم برای آن عزیز فقید علو درجات و حشر با آل محمد (ص) را مسئلت داریم.
 
همچنین برای بازماندگان آن مرحوم اجر جزیل و صبر جمیل آرزومندیم و به‌ویژه به مداحان استان کهگیلویه و بویراحمد که همواره الگو و پرچمدار عرض ارادت و توسل به اهل‌بیت (ع) هستند، تسلیت عرض می‌کنیم.
 
 
 
نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان کهگیلویه و بویراحمد این مصیبت را به خانواده مرحوم حجازی و جامعه مداحان استان تسلیت عرض می کند.
 

پایان پیام/ 82