جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در کانون «شهید رحمانیان» جهرم برگزار شد

جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در کانون «شهید رحمانیان» جهرم برگزار شد

تاریخ انتشار : ۵ فروردين ۱۴۰۰
تراب فرد گفت: آیین جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) به میزبانی کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد حضرت «امیرالمومنین (ع)» جهرم برگزار شد.

«هادی تراب فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد سراسر سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، گفت: به همت بچه های مسجد در شب سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) آیین جشن و سرور به میزبانی کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد حضرت «امیرالمومنین (ع)» جهرم افزود: این آیین با سخنرانی امام جماعت مسجد و مداحی ذاکران اهلبیت (ع) برگزار و شخصیت حضرت علی اکبر (ع) نیز برای حاضران به ویژه جوانان و نوجوانان تبیین شد.

 

وی با اشاره به اینکه هر سال در ایام ماه شعبان، کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» میزبان عاشقان اهلبیت (ع) است، عنوان کرد: در این کانون فرهنگی و هنری آیین های جشن و سرور اعیاد شعبانیه با حضور اهالی مسجد و اعضای کانون برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد حضرت «امیرالمومنین (ع)» جهرم خاطرنشان کرد: همچنین ویژه برنامه سالروز میلاد امام مهدی (عج) دیگر برنامه این کانون است که با برگزاری ویژه برنامه های متنوع در نیمه شعبان برگزار می شود.

 

تراب فرد با اشاره به اینکه این آیین ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود، گفت: آیین های جشن و سرور در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» برگزار شده است.

پایان پیام/ 691