پیام تسلیت مدیر کانون های مساجد استان در سوگ مداح اهل بیت (ع)

پیام تسلیت مدیر کانون های مساجد استان در سوگ مداح اهل بیت (ع)

تاریخ انتشار : ۵ فروردين ۱۴۰۰
دولت آبادی در پیامی درگذشت «سید نعمت الله حجازی» مداح اهل بیت (ع) و مدیر کانون های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان گچساران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز پنجشنبه (۵ فروردین) «علیرضا دولت آبادی» در پیامی درگذشت «سید نعمت الله حجازی» مداح اهل بیت (ع) و مدیر کانون های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان گچساران را تسلیت گفت.

 

به نام حق

 

«و بشّر الصّابرین الّذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انّا للّه و انا الیه راجعون»

هر از گاه در گذر زمان و عبور بی صدای ثانیه ها، جرس کاروان از رحیل مسافری دیگر خبر می دهد. اندوه از دست دادن نابهنگام فرهنگی انقلابی، مداح و خادم اهل بیت (ع) مجاهد سنگر مسجد «سید نعمت الله حجازی» چنان تلخ است که هیچ عبارتی را دراین مقام، یارای مرهم نهادن نیست و چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست چرا که این فراق چون عمر آن عزیز کوتاه است و انّنا بهم لاحقون . . .

باور کنیم که آن لبخندها و مهربانی‌ها دیگر خاطره اند. . .
باور کنیم که دیگر آن نگاه‌های مهربان و آن محبّت‌های بیکران تنها در یادمان مرور می شود . . .

با نهایت تأثر و تأسف درگذشت این همکار گرامی و مداح اهلبیت (ع) را به خانواده محترم آن مرحوم و همکاران محترم کانون های فرهنگی، هنری مساجد شهرستان گچساران، تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارم.

 

علیرضا دولت آبادی
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد

پایان پیام/ 630