برگزاری آیین جشن و سرور اعیاد شعبانیه با سخنرانی آیت الله بهشتی در کانون «عاشوراییان»

برگزاری آیین جشن و سرور اعیاد شعبانیه با سخنرانی آیت الله بهشتی در کانون «عاشوراییان»

تاریخ انتشار : ۶ فروردين ۱۴۰۰
قربانی از برگزاری آیین جشن و سرور اعیاد شعبانیه با سخنرانی آیت الله «احمد بهشتی» عضو مجلس خبرگان در کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان» روستای «موسویه» جهرم خبر داد.

«محمد حسین قربانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با ایام جشن و سرور اعیاد شعبانیه، آیین جشن و سرور با سخنرانی آیت الله «احمد بهشتی»، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان»، روستای «موسویه» بخش «کردیان»، جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان»، روستای «موسویه» بخش «کردیان» جهرم افزود: در این ویژه برنامه که با استقبال خوب اهالی روستا همراه است، آیت الله بهشتی در خصوص سجایا، ویژگی ها و شاخصه های اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ارائه سخنرانی می پردازد.

 

وی به دیگر برنامه های این آیین اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین ذکر و مدح مولای متقیان توسط ذاکر اهل بیت (ع) از دیگر برنامه های این آیین است.

 

قربانی به زمان برگزاری این آیین نیز اشاره کرد و گفت: جشن اعیاد شعبانیه در کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان» روستای «موسویه» روز جمعه ششم فروردین ماه، همراه با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان»، روستای «موسویه» بخش «کردیان» جهرم خاطرنشان کرد: این آیین ها توسط کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان» با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری و تاکید بر استفاده از ماسک برگزار می شود.

 

به گزارش شبستان، اجرای برنامه جشن وسرور در کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان» روستای «موسویه» جهرم در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در آمده است.

پایان پیام/ 691