گروه تئاتر «ماح» کانون «دوستان آسمانی» جهرم فراخوان عضویت داد

گروه تئاتر «ماح» کانون «دوستان آسمانی» جهرم فراخوان عضویت داد

تاریخ انتشار : ۶ فروردين ۱۴۰۰
گواهیان از اعلام فراخوان عضویت در گروه تئاتر «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبرداد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: اجرای برنامه تئاتر در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم قدمت دیرینه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: از سال های دور و همزمان با برگزاری ویژه برنامه های جشن و سرور میلاد ائمه (ع)، برنامه های تئاتر و نمایش های طنز در این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در آمده است.

 

وی بیان کرد: گروه تئاتر «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» همچون گذشته فعالیت داشته و اکنون نیز در آیین های مختلف به اجرای برنامه های متنوع، شاد و جذاب می پردازد.

 

گواهیان با اشاره به اینکه اوج فعالیت های این گروه تئاتر در جشن های نیمه شعبان بوده است، عنوان کرد: جشن های نیمه شعبان در این کانون فرهنگی و هنری هر سال و در مدت سه شب با حضور چشمگیر اهالی مسجد و شهروندان جهرمی برگزار می شود

 

وی با اشاره به اینکه امسال نیز در جشن های نیمه شعبان قرار است برنامه های متنوع و جذاب برگزار شود، خاطرنشان کرد: به همین منظور در این کانون فرهنگی و هنری فراخوان عضویت در گروه تئاتر «ماح» داده شده که بچه های مسجد با توانمندی در عرصه بازیگری به عضویت در این گروه اقدام کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم ادامه داد: علاقمندان به هنر تئاتر پس از انجام تست بازیگری به عضویت در این گروه در می آیند.

 

گواهیان در پایان گفت: افراد پذیرفته شده در آزمون بازیگری، در برنامه های تئاتر مراسم جشن میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) ایفای نقش می کنند.

پایان پیام/ 691