نخستین نشست حمایت از فعالان و موسسات قرآنی خرمشهر برگزار شد

نخستین نشست حمایت از فعالان و موسسات قرآنی خرمشهر برگزار شد

تاریخ انتشار : ۷ فروردين ۱۴۰۰
به منظور حمایت مادی و معنوی از جامعه قرآنی نخستین نشست حمایت از فعالان و موسسات قرآنی خرمشهر با حضور معاون فرهنگی بنیاد علوی و مدیر کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) این شهرستان برگزار شد.

«محمد علی شامیان» ظهر امروز (شنبه ۷ فروردین) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از برگزاری نخستین نشست نمایندگان، فعالان و موسسات قرآنی شهرستان خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: این نشست را در راستای حمایت مادی و معنوی از جامعه قرآنی با حضور معاونت فرهنگی بنیاد علوی برگزار کردیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) مسجد امام محمد باقر (ع) خرمشهر افزود: در سال جاری قصد داریم با حمایت بنیاد علوی و همکاری موسسات قرآنی در این شهرستان؛ مربیان قرآنی را پرورش و اساتید قرآنی در رشته های مختلف تربیت کنیم.

 

وی اضافه کرد: همچنین تلاش ما این است تا با حمایت کانون باقر العلوم (ع) خرمشهر و بنیاد علوی برای مربیان و متربیان که در این راستا همراهی و فعالیت مستمر با ما دارند هدایایی اختصاص دهیم و از آنها به صورت مستمر حمایت مالی کنیم.

 

«حجت الاسلام رضا مهدی» نیز با بیان اینکه هدف بنیاد علوی حمایت و استفاده از همه ظرفیت های بومی شهرستان خرمشهر است عنوان کرد: شهرستان خرمشهر در امر قرآن و از نظر اساتید قرآنی، خود اکتفا است و ما نیز تمام توان و تلاش خود را برای محرومیت زدایی در روستاها و ترویج قرآن در این شهرستان به کار خواهیم بست.

 

معاون فرهنگی بنیاد علوی تصریح کرد: در قدم اول قصد داریم به قید قرعه از حفاظان قرآنی که طی ماه های اخیر جزءی از قرآن کریم را حفظ کردند پس از آزمون تقدیر و‌ تشکر کنیم و هدایایی را به رسم یابود و همچنین تشویق این عزیزان به آنها ارائه دهیم.

 

پایان پیام/ 660