میزبانی کانون‌های مساجد فومن در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان

میزبانی کانون‌های مساجد فومن در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان

تاریخ انتشار : ۸ فروردين ۱۴۰۰
نیک‌انجام گفت: جشن‌های نیمه شعبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به میزبانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فومن برگزار می‌شود.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با تبریک میلاد با سعادت امام زمان(عج) اظهار کرد: در آستانه نیمه شعبان و سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت امام زمان(عج) قرار داریم که عیدی بزرگ برای همه ما شعیان محسوب می‌شود.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه به همین مناسبت جشن‌های متعددی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان در شب و روز نیمه شعبان برگزار می‌شود افزود: با توجه به شرایط امروز جامعه و ضرورت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا این برنامه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: تبیین ویژگی‌های منتظر واقعی امام زمان(عج) و وظایف منتظران در اجرای برنامه‌ها از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نیک‌انجام تصریح کرد: سخنرانی کارشناسان مذهبی و دینی و ائمه جماعات مساجد در رابطه با مهدویت، ترویج فرهنگ مهدوی و وظایف منتظران در زمان غیبت امام زمان(عج)، مولودی‌خوانی و مسابقات فرهنگی انتظار از شاخص‌ترین برنامه‌های کانون‌های مساجد در نیمه شعبان است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشن‌ها و برنامه‌ها شناخت بیش از پیش امام زمان(عج) است خاطرنشان کرد: ماه ﺷﻌﺒﺎن ﻣﺎهی ﺳﺮﺷﺎر از ﯾﺎد ﺧﺪا و ذﮐﺮ ﺻﻠﻮات و ﺷﺐ زﻧﺪه‌داری و مقدمه‌ای برای ورود به ماه مهمانی خدا ماه مبارک رمضان است.

 

پایان پیام/ 526