برگزاری جشن میلاد گل نرگس در مسجد امام حسین (ع) کوی فرهنگ زنجان+تصاویر

برگزاری جشن میلاد گل نرگس در مسجد امام حسین (ع) کوی فرهنگ زنجان+تصاویر

تاریخ انتشار : ۹ فروردين ۱۴۰۰
جشن میلاد گل نرگس همراه با مولودی خوانی، برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع شیرینی و شکلات، و اهداء ۲ سرویس جهیزیه به خانواده های نیازمند در فضای باز مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت نیمه شعبان و میلاد مبارک حضرت ولیعصر(عج) مراسم جشنی در فضای باز مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان و با حضور عموم مردم برگزار شد.

به همین منظور فضای اطراف مسجد توسط بچه های مسجد آذین بندی شده بود و در کنار مراسم ایستگاه نقاشی برای حضور کودکان و نونهالان پیش بینی شده بود تا بچه ها تصاویری از امام زمان خود را نقاشی کنند.

در این مراسم پس از مولودی خوانی مادحین اهل بیت صمت و طهارت(ع) که همزمان با شب میلاد حضرت مهدی موعود «عج» بود، شکلات و شیرینی توسط بچه های مسجد بین خودروهای عبوری وشرکت کنندگان در جشن میلاد گل نرگس توزیع شد.

از دیگر برنامه های جشن میلاد گل نرگس، اهدا بادکنک به کودکان شرکت کننده در جشن میلاد بود همچنین به نیت 14معصوم  و با حضور مسئولین، 14جایزه یادبود به نفرات شرکت کننده که اسم‌شان همنام با نام مبارک حضرت مهدی «عج» بود، اهداء شد.

یکی دیگر از برنامه های جانبی این مراسم اهداء 2 سرویس جهیزیه به دو نوعروس نیازمند بود که همزمان با نیمه شعبان زندگی مشترک خود را آغاز کردند که این سرویس ها به همت خیرین بزرگوار و به همت گروه جهادی پایگاه خواهران طاهره انجام شد.

برنامه های این مسجد با همکاری پایگاه بسیج انصارالمهدی «عج» و طاهره، کانون خدمت رضوی باب الرضا «ع»، مرکز نیکوکاری شهید محسن حججی و کانون فرهنگی شهدای هسته ای اجرا می شود.

 

 

پایان پیام/ 73