برگزاری آیین جشن میلاد حضرت مهدی (عج) در کانون «سلاله پاکان» جهرم

برگزاری آیین جشن میلاد حضرت مهدی (عج) در کانون «سلاله پاکان» جهرم

تاریخ انتشار : ۹ فروردين ۱۴۰۰
بهمن زادگان از برگزاری آیین جشن و سرور میلاد حضرت مهدی (عج) در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» مسجد «صاحب الزمان (عج) جهرم به مدت ۲ شب خبر داد.

«محمدصادق بهمن زادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، گفت: آیین با شکوه فرخنده میلاد حضرت اباصالح المهدی (عج) به همت کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان»، مسجد «صاحب الزمان (عج)» به مدت 2 شب برنامه ریزی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان»، مسجد «صاحب الزمان (عج)» افزود: در شب نخست این آیین که یکشنبه هشتم فروردین ماه برگزار شد، حجت الاسلام «محمد امین فتاحی» به سخنرانی در وصف امام غائب پرداخت.

 

وی بیان کرد: همچنین در شب دوم این مراسم، که امشب و همزمان با شام ولادت امام عصر (عج) برگزار می شود، حجت الاسلام «عباس عرفایی» به سخنرانی می پردازد.

 

بهمن زادگان خاطرنشان کرد: «صالح کشتکار» و «محمد صادق بهمن زادگان» در آیین های جشن میلاد حضرت صاحب الزمان (عج)، به مولودی خوانی و مدیحه سرایی می پردازند.

 

وی با اشاره به اینکه این آیین ها با اجرای برنامه های فرهنگی و اهدای جایزه میان کودکان همراه است، عنوان کرد: آیین جشن میلاد امام مهدی (عج) در این کانون فرهنگی و هنری همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان»، مسجد «صاحب الزمان (عج)»، همچنین از برگزاری جشن نیمه شعبان در فضای باز پیاده رو جنب حسینیه آیت الله آیت اللهی جهرم به همت بچه های مسجد خبر داد که با اجرای سخنرانی و مداحی همراه بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این مراسم که با استقبال خوب شهروندان رو به رو شد، برنامه های متنوع فرهنگی نیز برگزار شد، عنوان کرد: از دیگر برنامه های سالروز میلاد امام زمان (عج) در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» اجرای برنامه مولودی خوانی در بین الصلاتین نماز ظهر و عصر است که امروز همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشریت انجام می شود.

 

بهمن زادگان گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، لزوم استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی از توصیه های دست اندرکاران و عوامل برگزاری جشن های نیمه شعبان در این کانون فرهنگی و هنری است.

 

 

پایان پیام/ 691