احیای شب نیمه شعبان در کانون «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم برگزار شد

احیای شب نیمه شعبان در کانون «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم برگزار شد

تاریخ انتشار : ۹ فروردين ۱۴۰۰
تراب فرد گفت: همزمان با نیمه شعبان، آیین احیا و شب زنده داری در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» جهرم برگزار شد.

«هادی تراب فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از جمله شب های پر فضیلت و با برکت، شب نیمه شعبان است که احیا در این شب مورد تاکید بزرگان دین واقع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» با اشاره به اینکه در باب فضیلت شب نیمه شعبان روایات متعددی نقل شده است، افزود: در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» نیز به یمن این شب مبارک و خجسته، آیین احیا و شب زنده داری به همت بچه های مسجد برگزار شد.

 

وی بیان کرد: در این برنامه حجت الاسلام «محسن کارگر» امام جماعت مسجد به سخنرانی پرداخت و سپس برنامه احیا با قرائت دعاهای مختلف ادامه پیدا کرد.

 

تراب فرد ادامه داد: منتظران ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) در فضایی معنوی با دعا، شب زنده‌داری و راز و نیاز به درگاه حضرت احدیت برای تعجیل در فرج دوازدهمین کوکب آسمان ولایت و امامت دست به دعا برداشتند.

 

وی همچنین از برگزاری آیین جشن میلاد مسعود امام زمان (عج) در این کانون فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: در این ویژه برنامه جشن و سرور که با توزیع شیرنی و شربت برگزار شد، بچه های مسجد به میمنت میلاد دوازهمین گوهر آسمان امامت و ولایت به شادی و سرور پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» ادامه داد: از دیگر برنامه های این برنامه، مدیحه سرایی «علیرضا عطایی» از مداحان و ذاکران اهلبیت (ع) عضو این کانون فرهنگی و هنری بود که در مدح امام زمان (عج) مدیحه خوانی کرد.

 

تراب فرد در پایان از حضور اهالی مسجد، نمازگزاران و اعضای کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آیین جشن و سرور و احیای شب نیمه شعبان حضور پیدا کردند، قدردانی کرد.

 

پایان پیام/ 691