برگزاری جشن میلاد امام زمان (عج) در جوار قبور شهدای گمنام جهرم به همت کانون «الزهرا (س)»

برگزاری جشن میلاد امام زمان (عج) در جوار قبور شهدای گمنام جهرم به همت کانون «الزهرا (س)»

تاریخ انتشار : ۹ فروردين ۱۴۰۰
حضوری گفت: آیین جشن میلاد حضرت مهدی (عج) به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در جوار قبور شهدای گمنام شهرستان جهرم برگزار شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد حضرت امام عصر (عج)، گفت: در برنامه ای که به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار شد، نوجوانان مسجدی بیعت دوباره با امام خود حضرت مهدی (عج) بستند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم افزود: این مراسم در تپه نور الشهدا و در جوار قبور شهدای گمنام شهرستان جهرم برگزار شد که برگزار کنندگان آن اعضای نوجوان این کانون فرهنگی و هنری بودند.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری هیئت دانش آموزی «یاوران ولایت» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» مسجد «الزهرا (س)» برگزار شده است، عنوان کرد: در این مراسم «فرشید میرزایی» مداح اهلبیت (ع) و عضو کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به مولودی خوانی و مدیحه سرایی پرداخت.

 

حضوری بیان کرد: همچنین آیین جشن میلاد حضرت قائم آل محمد (عج) پس از نماز مغرب و عشا با سخنرانی و مدیحه سرایی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» و با حضور نمازگزاران، اهالی مسجد و اعضای کانون برگزار شد.

 

وی از اجرای شیوه نامه های بهداشتی توسط شرکت کنندگان این آیین قدردانی کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در جهرم، تاکید عوامل برگزار کننده جشن های نیمه شعبان، حفظ شیوه نامه ها بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان»، مسجد «صاحب الزمان (عج)» همچنین از توزیع بسته های آبمیوه با راه اندازی تکیه در جنب مسجد خبر داد و اظهار داشت: به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری تعداد یک هزار بسته آبمیوه برای توزیع میان مردم در این مناسبت خجسته و میمون تهیه شده است.

 

حضوری عنوان کرد: بسته های آبمیوه به مناسبت میلاد امام زمان (عج) میان مردم، خودروهای عبوری و عابران پیاده توزیع شده است.

 

پایان پیام/ 691