طرح مواسات و همدلی در نیمه شعبان اجرا شد

طرح مواسات و همدلی در نیمه شعبان اجرا شد

تاریخ انتشار : ۹ فروردين ۱۴۰۰
رضا صدیقی مهنی گفت: هم زمان با نیمه شعبان در تداوم طرح مواسات و همدلی با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم سبد معیشتی در بین خانوارهای نیازمند روستا توزیع شد.

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک ولادت امام زمان (عج)، گفت: هم زمان با نیمه شعبان در تداوم طرح مواسات و همدلی با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم سبد معیشتی در بین خانوارهای نیازمند روستا توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت افزود: این طرح با تاسی از سیره اهل بیت (ع) و با هدف دستگیری از نیازمندان اجرا شد.


وی بیان کرد: شامگاه گذشته جشن نیمه شعبان همراه با اجرای برنامه های شاد و متنوعی همچون مولودی خوانی، نمایش، تجلیل از دارندگان اسامی مهدی با اهدا هدایا و نیز سخنرانی برگزار شده و در پایان جشن، آسمان روستا نورافشانی شد.


صدیقی مهنی ابراز کرد: همچنین به همت بچه های مسجدی عضو کانون، مسجد و محله در آستانه نیمه شعبان آذین بندی و فضاسازی شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت ادامه داد: علاوه بر این شامگاه گذشته راس ساعت ۲۱ دعای فرج امام زمان (عج) به صورت دست جمعی قرائت شد.


وی اظهار کرد: به همت بانوان مسجدی عضو کانون، شله زرد نذری پخت شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف درب منازل اهالی روستا توزیع شد.


صدیقی مهنی اضافه کرد: تولید محتوا و انتشار در بستر فضای مجازی از سایر برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان است که به همت جوانان مسجدی کلیپ و عکس نوشت هایی با موضوع ظهور، انتظار و مهدویت تولید و در فضای مجازی منتشر شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت در خاتمه عنوان کرد: اجرای طرح تلاوت نور و ختم صلوات نیز از سری برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان بود که به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) اجرا شد.


وی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم با اجرای برنامه هایی اینچنینی گامی هر چند کوچک در راستای آشنایی نسل نوجوان و جوان با فرهنگ انتظار و مهدویت و ترویج آن برداریم.

پایان پیام/ 586