کانون امام علی(ع) نکا به نیت ظهور امام زمان(عج) بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کرد

کانون امام علی(ع) نکا به نیت ظهور امام زمان(عج) بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کرد

تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
چادرنشین گفت: ۱۲ بسته معیشتی به نیت امام زمان (عج) در کانون امام علی(ع) نکا توزیع شد تا ضمن تلاش برای ظهور امام زمان(عج) ادامه دهنده راستین راه اولیای الهی باشیم.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: با توجه به فضیلت ماه شعبان و روز میلاد امام زمان(عج) با مشارکت‌های عمومی مردم در راستای ایجاد نشاط و همدلی، 12 بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون امام علی(ع) نکا توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا افزود: 12 بسته معیشتی به نیت امام زمان (عج) در کانون امام علی(ع) نکا توزیع شد تا ضمن تلاش برای دستگیری از نیازمندان، گامی برای سلامتی و ظهور امام زمان(عج) باشد.

 

وی با بیان اینکه بیش از 5 برنامه محوری در نیمه شعبان به همت کانون امام علی(ع) نکا اجرایی شد؛ خاطر نشان کرد: آذین بندی مسجد و کانون  و معابر، دیدار با خانواده های بیمار، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری جشن نیمه شعبان با رعایت پروتکل های بهداشتی و توزیع اقلام غذایی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند با بهره‌گیری از کمک خیرین و اعضای کانون از برنامه های مهم ما در این ایام بوده است.

 

چادرنشین گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری تجمعات، مراسم‌ها با محدودیت خاصی برگزار می‌شود و لذا دستگیری از نیازمندان به عنوان یکی از مهمترین اهداف انبیای الهی برنامه ای است که رد مناسبت های مختلف اجرایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا با اعلام اینکه توزیع بسته های معیشتی در راستای فرمایشات رهبری و کمک مومنانه اجرایی می شود؛ یادآور شد: مهمترین هدف کمک مومنانه دستگیری از نیازمندان است تا مبادا در مواجهه با سختی مردم چشم‌مان را ببندیم و بی‌توجه عبور کنیم.

 

وی تصریح کرد:  از ابتدای شیوع ویروس کرونا و با پیام رهبری در کمک مومنانه در کنار مردم و نازمندان بوده و هستیم و این کمک ها همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/ 175