اجرای سرود و برپایی ایستگاه صلواتی به همت کانون ‌«قرآن و عترت» در سالروز میلاد امام مهدی (عج)

اجرای سرود و برپایی ایستگاه صلواتی به همت کانون ‌«قرآن و عترت» در سالروز میلاد امام مهدی (عج)

تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
کامگار گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) برنامه شادی و سرور با اجرای سرود و راه اندازی ایستگاه صلواتی به همت کانون فرهنگی و هنری «قرآن و عترت» روستای «منصورآباد» برگزار شد.

«امیرحسین کامگار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: همزمان با سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت، حضرت صاحب الامر (عج)، گروه سرود «شهید بادام» وابسته کانون فرهنگی و هنری «قرآن و عترت»، مسجد «امام خمینی (ره)»، روستای «منصورآباد» بخش «جویم» لارستان به اجرای برنامه پرداخت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «قرآن و عترت»، مسجد «امام خمینی (ره)»، روستای «منصورآباد» بخش «جویم» لارستان، افزود: این برنامه به دلیل محدودیت های کرونایی به صورت مجازی و به صورت زنده پخش شد و بچه های مسجد در وصف حضرت مهدی (عج) به صورت جمعی به اجرای سرود پرداختند.

 

وی از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی و هنری در نیمه شعبان را برگزاری ایستگاه صلواتی عنوان کرد و اظهار داشت: بچه های مسجد به یُمن این میلاد فرخنده با تهیه کیک تولد به استقبال قدوم مبارک حضرت صاحب الزمان (عج)‌ رفتند و در این مناسبت میمون و با سعادت به اجرای برنامه های شادی و سرور پرداختند.

 

کامگار عنوان کرد: توزیع کیک و شیرینی میان اهالی روستا و بچه های مسجد از جمله اقدامات بچه های مسجد در برپایی این ایستگاه صلواتی بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «قرآن و عترت»، مسجد «امام خمینی (ره)»، روستای «منصورآباد» بخش «جویم» لارستان، در پایان با قدردانی از عوامل برگزار کننده این برنامه، از خیران و نیکوکاران که در برنامه های مختلف همواره یاری گر بچه های مسجد بودند، قدردانی کرد.

پایان پیام/ 691