راه اندازی ایستگاه صلواتی میلاد امام زمان و نورافشانی در کانون «عاشوراییان»

راه اندازی ایستگاه صلواتی میلاد امام زمان و نورافشانی در کانون «عاشوراییان»

تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
قربانی گفت: راه اندازی ایستگاه صلواتی، آیین جشن، نورافشانی و... از برنامه های کانون فرهنگی و هنری«عاشورییان» روستای «موسویه» جهرم در سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) بود.

«محمد حسین قربانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) و با تلاش بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان»، روستای «موسویه» بخش «کردیان» جهرم آیین جشن و سرور برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان»، روستای «موسویه» بخش «کردیان» جهرم افزود: در این ویژه برنامه که با استقبال خوب اهالی روستا همراه شد، سخنران مجلس در خصوص سجایا، ویژگی ها و شاخصه های منتظران ظهور به ارائه سخنرانی پرداخت.

 

وی با یادآوری برنامه های این ویژه برنامه جشن و سرور، عنوان کرد: آسمان کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان» در شب میلاد حضرت ولی عصر (عج) نورافشانی شد که این برنامه با تلاش و همت بچه های مسجد صورت گرفت.

 

قربانی ادامه داد: مداحی و مولودی خوانی در وصف منجی عالم بشریت از دیگر برنامه های سالروز میلاد امام مهدی (ع) در این کانون فرهنگی و هنری بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان»، روستای «موسویه» بخش «کردیان» جهرم همچنین از برپایی ایستگاه صواتی به همت این کانون فرهنگی و هنری خبر داد و عنوان کرد: این ایستگاه نیز با پذیرایی از مردم در خیابان جنب مسجد برپا شد.

 

پایان پیام/ 691