توزیع بسته های بهداشتی از سوی کانون «شهید رحمانیان» میان شهروندان

توزیع بسته های بهداشتی از سوی کانون «شهید رحمانیان» میان شهروندان

تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
تراب فرد گفت: به همت کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» بسته های بهداشتی حاوی ماسک و الکل تهیه و در سالروز میلاد امام زمان (عج) میان شهروندان توزیع شد.

«هادی تراب فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تهیه و توزیع بسته های بهداشتی از آغاز همه گیری بیماری کرونا تا کنون در چند مرحله و به همت کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» جهرم افزود: این بسته ها علاوه بر خانواده های کم بضاعت و محروم، میان سایر شهروندان نیز توزیع شده است.

 

وی بیان کرد: در اقدام این کانون فرهنگی و هنری همزمان با سالروز میلاد حضرت ولی عصر (عج)، تهیه بسته های بهداشتی در دستور کار قرار گرفت و بچه های مسجد در روز میلاد این امام همام میان شهروندان توزیع کردند.

 

تراب فرد ادامه داد: این بسته ها شامل پنج عدد ماسک و یک بطری کوچک مواد ضد عفونی کننده بود که همراه با یک بسته پذیرایی شکلات توسط بچه های مسجد تهیه شده بود.

 

وی عنوان کرد: بسته های بهداشتی و پذیرایی همزمان با روز میلاد حضرت امام زمان (عج) به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» و با مراجعه به منازل همسایگان مسجد میان آنها توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» جهرم با اشاره به اینکه هزینه تهیه این بسته ها به همت خیران و اهالی مسجد تامین شده است، از سایر افرادی که در این برنامه سهیم شده اند قدردانی کرد.

پایان پیام/ 691