جشن میلاد امام زمان (عج) به همت کانون «شهید سلیمانی» شیراز برگزار شد

جشن میلاد امام زمان (عج) به همت کانون «شهید سلیمانی» شیراز برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
حجت الاسلام رضایی گفت: جشن میلاد امام زمان (عج) در شب میلاد و شام میلاد امام مهدی (عج)‌ به همت کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجاء» شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام «حسین رضایی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: جشن میلاد امام زمان (عج) در شب میلاد و شام میلاد امام مهدی (عج)‌ به همت کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجاء» شیراز برگزار شد.

مدیر فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجاء» شیراز افزود: یکی از وظایف مهم شیعیان این است که در همه حال به یاد حضرت باشد و عمل به دستورات امام زمان (عج) را در دستور کار خویش قرار دهد، امامی که واجب الاطاعه و حجت خدا بر تمامی اهل زمین است.

وی با اشاره به اینکه امام زمان (عج) پیشوای همه و چشم بینای خدا در بین مخلوقات است، تاکید کرد: شیعیان در عصر غیبت علاوه بر پیامبر (ص)‌ و سایر معصومان (ع)، به طور ویژه به امام زمان (عج) توسل می‌ کنند و توجه ویژه ایشان را خواستار می‌ شوند، آیات و روایات متعدد نشان می‌دهند امامان با اذن و اجازه خداوند از حال و شرایط زندگی انسان‌ ها باخبرند و می‌ توانند در بهبود شرایط مادی و معنوی افراد اثرگذار باشند و هر چه پیروی، توسل و ارتباط با آنان بیشتر باشد، این آثار نیز بیشتر خواهد بود.

معاون حوزه علمیه «منصوریه» شیراز اظهار کرد: دعای عهد، دعای توسل، نماز امام زمان (عج) و حضور در مسجد جمکران، قرائت زیارت «آل یاسین»، صدقه دادن برای سلامتی امام زمان (عج)، برگزاری جشن‌ های نیمه شعبان و پخش اشعار فراوانی که در این زمینه سروده شده، جلوه‌ هایی از ارتباط شیعیان با امام زمان (عج)‌ است.

پایان پیام/ 130