بسته های معیشتی در روز میلاد مهدی موعود(عج) در بین نیازمندان توزیع شد

بسته های معیشتی در روز میلاد مهدی موعود(عج) در بین نیازمندان توزیع شد

تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
همزمان با میلاد مهدی موعود(عج) مراسم جشنی در مسجد ابوذر زنجان برگزار شد که در این مراسم به همت بچه های کانون فرهنگی و هنری حضرت زهرا(س) بسته های معیشتی و گوشت گرم در بین نیازمندان توزیع گردید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، کانون فرهنگی و هنری حضرت زهرا(س) مسجد ابوذر زنجان یکی از مساجد پیشرو در توزیع بسته های معیشتی با همکاری اصحاب مسجد و خیرین است.

 

از زمان شیوع ویروس کرونا بچه های این مسجد با همراهی مردم و خیرین کمک های جمع آوری را قالب بسته های معیشتی و گوشت گرم به دست نیازمندان می رسانند.

 

بچه های این مسجد از مناسبت های مذهبی استفاده کرده و این کمک ها که بار معنوی بیشتری به خود می گیرند با رعایت عزت نفس به دست نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا می رسانند.

به همین منظور در میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) بسته های معیشتی و گوشت گرم بسته بندی شده در مراسم جشنی که توسط بچه های کانون فرهنگی و هنری حضرت زهرا(س) پیش بینی شده بود، توزیع گردید.

 

در این مراسم یک دستگاه لباسشویی تهیه شده توسط یکی از خیرین این مسجد به خانواده نیازمندی اهداء شد.

در حاشیه مراسم جشن حضرت ولیعصر(عج) ایستگاه صلواتی و نقاشی برای کودکان پیش بینی شده بود و مولودی خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) زینت بخش محفل بود.

 

در شب میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت امام زمان(ج) نیز آسمان مسجد ابوذر نورافشانی شد.

پایان پیام/ 73