کمک مومنانه و توزیع ۲ هزار ماسک به شکرانه میلاد یگانه منجی عالم بشریت در زنجان

کمک مومنانه و توزیع ۲ هزار ماسک به شکرانه میلاد یگانه منجی عالم بشریت در زنجان

تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
بچه های کانون فرهنگی و هنری افق مسجد امام رضا(ع) در زنجان و در روز میلاد یگانه منجی عالم بشریت علاوه بر توزیع کمک های مومنانه ۲ هزار ماسک در مناطق محروم زنجان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، کانون فرهنگی و هنری افق مسجد امام رضا(ع) در زنجان یکی از کانون های فعال در حوزه کمک مومنانه است و از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بسته های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع کرده است.

این کانون با راه اندازی کارگاه تهیه دستکش یکبار مصرف توانسته است تا با توزیع دستکش های یکبار مصرف در بین افراد نیازمند بالاخص در ماه های نخست شیوع این ویروس و کمبود این اقلام در بازار، کمک مهمی به نیازمندان کند.

 

موسسه خیریه منتظران ظهور در این کانون توانسته است، کمک های مردمی در قالب این موسسه جمع آوری و برای کمک به نیازمندان، تهیه جهیزیه برای نوعروسان جمع آوری می شود.

بچه های مسجد امام رضا(ع) از هر مناسبتی برای توزیع بسته های معیشتی استفاده می کنند که یکی از این مناسبت ها، نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت مهدی موعود(عج) بود، به همین منظور ضمن توزیع بسته های معیشتی 2 هزار ماسک در بین مردم توزیع گردید.

این مسجد با برپایی ایستگاه صلواتی به همت بچه های کانون فرهنگی و هنری افق، به شکرانه میلاد یگانه منجی عالم بشریت، در بین مردم شیرینی و شکلات توزیع کرد.

پایان پیام/ 693