رفراندوم ۱۲ فروردین، عینیت بخشیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است

رفراندوم ۱۲ فروردین، عینیت بخشیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است

تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
باقری گفت: رفراندوم ۱۲ فروردین، عینیت بخشیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و مردم با حضور در انتخابات ۱۲ فروردین ماه ۵۸ در واقع این شعار را عملی کردند.

«محمدعلی باقری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: شعار اصلی انقلاب اسلامی ایران یعنی «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» است و مردم ما با حضور در انتخابات و رفراندوم ۱۲ فروردین ماه ۵۸ در واقع به این شعار عینیت بخشیدند.

 

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا افزود: یوم الله تاریخی است که این روز را به عید بزرگ امام و امت تبدیل کرده است و حضور در چنین انتخاباتی با این درصد شرکت کننده 98.2 درصد بی سابقه است.

 

وی تصریح کرد: انتخابات روز ۱۲ فروردین ماه ۵۸ در واقع رفراندوم بزرگ ملت غیور، اسلامی و مومن ایران اسلامی در برافراشتن پرچم پر افتخار ایران اسلامی و حقیقت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده است.

 

باقری با اعلام اینکه مردم با با رأی خود به نظام، خواستن و طلب این انقلاب را اعلام کردند، خاطر نشان کرد: به رهبری امام خمینی (ره) به سالها خفقان رژیم شاهنشاهی پایان داده شد و با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و انتخابات در یوم‌الله دوازدهم فروردین این انقلاب، کام مردم را شیرین کرد.

 

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا ۱۲ فروردین ماه را نماد و تجلی مشارکت همه جانبه ملت برای تعیین سرنوشت ایران دانست و گفت: مردم ما همچنان پای این رأی خود هستند و حضورشان در صحنه های مختلف انقلاب و دفاع از آرمان های نظام بیانگر این مساله است.

 

وی یادآور شد: امروز ملت ما در سایه وحدت حول محوری و عمل به سخنان حکیمانه و مدبرانه رهبری، مقتدر ایستاده است و همچنان که در چهار هه گذشته مقاوم و سربلند از امتحانات بیرون آمده است؛ در ادامه راه هم با بصیرت و آگاهی و گوش به فرمان رهبری بودن این انقلاب را به ساحل امن و انقلاب مهدی موعود خواهد رساند و اکنون مهمترین وظیفه ما تبیین این ارزش های انقلاب در بین نسل جدید است.

 

باقری تصریح کرد: کانون های مساجد ظرفیتی مناسب برای تبیین ارزش های انقلاب و مناسبت های نظام هستند و تلاش داریم تا در ۱۲ فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی همچون همه مناسبت ها برای بزرگداشت این روز و تبیین این روز در بین نسل جوان با اطلاع رسانی در فضای مجازی تلاش کرده و همت گمارد.

پایان پیام/ 175