یک مسجد و یک حسینیه در جهرم به بهره برداری رسید

یک مسجد و یک حسینیه در جهرم به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
زارعی گفت: به همت سپاه ناحیه جهرم یک مسجد و یک حسینیه در با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پروژه محرومیت زدایی بسیج سپاه جهرم به ارزش 11 میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات پروژه های محرومیت زدایی و بخش عمده آن از کمک های مردمی  وخیرین نیک اندیش تآمین شده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه پروژه ساخت مسجد «حضرت علی اصغر (ع)»، محله «ولی عصر عج» جهرم با زیربنای 500 متر مربع و اعتبار 10 میلیارد ریال ساخته شده است، افزود: یک میلیارد ریال از هزینه ساخت این مسجد از محل اعتبارات محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه جهرم و مابقی به همت خیرین و کمک های مردمی تامین شده است.

 

وی به دومین پروژه ای که به همت سپاه ناحیه جهرم به بهره برداری رسیده اشاره کرد و اظهار داشت: حسینیه «شهدای علمی» با مساحت 100 متر مربع، واقع در بلوار «مصطفی خمینی» جهرم دومین پروژه ای بود که با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال احداث و افتتاح شد.

 

زارعی ادامه داد: 500 میلیون ریال هزینه ساخت این پروژه از محل پروژه های محرومیت زدایی و 700 میلیون ریال آن نیز توسط خیرین تآمین شده است.

 

وی بیان کرد: پروژه های متعدد محرومیت زدایی توسط قسمت بسیج سازندگی ناحیه جهرم شناسایی و تآمین اعتبارات لازم جهت شروع به کار آن‌ها پیگیری شد.

پایان پیام/ 691