بهره مندی ۷۰ خانواده نیازمند از کفش و لباس نو 

بهره مندی ۷۰ خانواده نیازمند از کفش و لباس نو 

تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
محمد مهدوی گفت: در راستای خدمت رسانی به محرومین در قالب طرح عیدانه ۷۰ خانواده نیازمند از لباس و کفش مناسب بهره مند شدند.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با بیان این مطلب که جهاد ادامه دارد، گفت: در راستای خدمت رسانی به محرومین در قالب طرح عیدانه ۷۰ خانواده نیازمند از لباس و کفش مناسب بهره مند شدند.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: به همت بچه های مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری و با مشارکت گروه جهادی فدائیان رهبر، لباس و کفش نو در بین خانواده های نیازمند روستای چاه حیدر از توابع بخش جبالبارز جنوبی توزیع شد.


وی بیان کرد: این اقدام با هدف حمایت از خانواده های نیازمند و محروم در عید نوروز انجام شد تا از این طریق لبخندی بر لب آنها بنشیند.


مهدوی با اشاره به برنامه های کانون نورالرضا در نیمه شعبان، یادآور شد: هم زمان با نیمه شعبان در تداوم طرح مواسات و همدلی ۵۰ سبد معیشتی هر یک به ارزش بیش از ۱۵۰ هزار تومان در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد ادامه داد: همچنین با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم تعداد ۱۵۰ عدد پرچم منقش به نام مبارک صاحب الزمان (عج) خریداری شده و در قالب طرح هر خانه یک پرچم در بین اهالی روستا توزیع شد.


وی ابراز کرد: بر همین اساس اهالی روستا در آستانه نیمه شعبان یک پرچم بر سر درب منازل خود نصب کرده و به استقبال میلاد با سعادت امام عصر (عج) رفتند.


مهدوی اظهار کرد: علاوه بر این نیز با مشارکت بچه های مسجدی عضو کانون و گروه جهادی فدائیان رهبر در پنج روستا از توابع شهرستان عنبرآباد جشن نیمه شعبان همراه با برنامه های شاد و متنوع برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد اضافه کرد: از ویژه برنامه های این جشن ها، سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای سرود و اذان توسط بچه های مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری بود و نیز یکسری مسابقه فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان اجرا شده و به آنها جوایزی اهدا شد.


وی عنوان کرد: هم زمان با شب نیمه شعبان آسمان این روستاها نور افشانی شده و مراسم قرائت دعای فرج و طرح تلاوت نور به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) نیز برگزار شد.


مهدوی در خاتمه تاکید کرد: ویژه برنامه های نیمه شعبان با هدف بزرگداشت این روز فرخنده و در راستای ترویج فرهنگ انتظار در جامعه برگزار شد.

پایان پیام/ 586