نماهنگ «ایران افتخار من» در کانون ‌«الزهرا (س)» تولید شد

نماهنگ «ایران افتخار من» در کانون ‌«الزهرا (س)» تولید شد

تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
حضوری از تولید نماهنگ سرود «ایران افتخار من» همزمان با ۱۲ فروردین در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با گرامیداشت ۱۲ فروردین، روز «جمهوری اسلامی» نماهنگ سرود به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، شهرستان جهرم تولید شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم افزود: این نماهنگ با عنوان «ایران افتخار من» و وصف ایران اسلامی توسط گروه سرود «الکوثر» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به اجرا در آمده است.

 

وی با اشاره به اینکه تهیه کنندگی این اثر بر عهده «محمد حسین هنرمند» بوده است، بیان کرد: تمام عوامل اجرایی، تهیه و تنظیم این اثر به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری تولید شده است.

 

حضوری با اشاره به اینکه این اثر را «محمد رضا سبوئی» کارگردانی کرده است، خاطرنشان کرد: همچنین «علیرضا اعظمی»، «عارف حیدری»، «امیرحسین سراجی»، «امیرحسین شیرزادی»، «سعید صحرائیان» و «امیرحسین معصومی» اعضای گروه سرود «الکوثر» در اجرای این نماهنگ را تشکیل می دهند.

 

وی با اشاره به اینکه این اثر به همت گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تهیه و تولید شده است، عنوان کرد: در این گروه رسانه ای تا کنون تولیدات فاخری تهیه شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم اظهار کرد: پیش از این نیز اثر «خورشید» به همت این گروه سرود همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اجرا و به همت مرکز رسانه ای کانون «الزهرا (س)» تنظیم شده بود.
 
 
حضوری گفت: آثار نماهنگ تولید شده در این کانون فرهنگی و هنری در گروه ها و کانال های مختلف در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.
 
 
وی در پایان از عوامل تولید این اثر فاخر قدردانی کرد و گفت: این اثر در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» تولید شده است.

پایان پیام/ 691