برگزیدگان مسابقه فرهنگی نیمه شعبان کانون «شهید سلیمانی» شیراز مشخص شدند

برگزیدگان مسابقه فرهنگی نیمه شعبان کانون «شهید سلیمانی» شیراز مشخص شدند

تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
در بخش مسابقه فرهنگی ایام نیمه شعبان کانون «شهید سلیمانی» شیراز، از بین ۴۰ شرکت کننده به ترتیب «محمد قاسمی»، «عباس کاویانی» و «علی معینی زاده» به عنوان سه نفر برتر اعلام شدند و به آنها جوایزی اهدا شد.

حجت الاسلام «حسین رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و به خصوص سالروز ولادت با سعادت امام عصر (عج) و به منظور تکریم این عید بزرگ، به همت کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجاء» شیراز برنامه های از جمله برپائی ایستگاه صلواتی و مسابقه فرهنگی با موضوع  شناخت اجمالی از زندگی  امام زمان (عج) و سخنرانی حجت الاسلام «حدائق» در ایام میلاد باسعادت قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج) برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجاء» شیراز اضافه کرد: در بخش مسابقه فرهنگی از بین ۴۰ شرکت کننده به ترتیب «محمد قاسمی»، «عباس کاویانی» و «علی معینی زاده» به عنوان سه نفر برتر اعلام شدند و به آنها جوایزی اهدا شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه «منصوریه» شیراز اظهار کرد: موضوع مهدویت بسیار مهم است و باید حقیقت انتظار برای نسل جوان به درستی تبیین شود و تبیین فرهنگ مهدویت و انتظار برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان ضروری است.

پایان پیام/ 130