توزیع ۲۵۴ پرس غذای گرم میان مستمندان به همت کانون «امام صادق (ع)»

توزیع ۲۵۴ پرس غذای گرم میان مستمندان به همت کانون «امام صادق (ع)»

تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
صادقی گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم، تعداد ۲۵۴ پرس غذای گرم تهیه و میان خانواده های مستمند و محروم توزیع شد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» خدمات مختلفی در راستای کمک به اقشار کم بضاعت و محروم جامعه برداشته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم افزود: اجرای چند مرحله طرح «کمک مومنانه»، توزیع بسته های بهداشتی، گندزدایی و ضدعفونی نقاط مختلف و... تنها بخشی از خدمات این کانون فرهنگی و هنری در ایام کرونایی بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه این خدمات همچنان در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» تداوم دارد، بیان کرد: با توجه به وجود خانواده های کم بضاعت و مستمند و ضرورت توجه به آنها، با اجرای طرح های مختلف به حمایت از آنها اقدام شده است.

 

صادقی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه های دیگر این کانون فرهنگی و هنری، پخت و توزیع غذای گرم میان خانواده های نیازمندان بوده که این امر در ایام عید نوروز به همت بچه های مسجد اجرایی شده است.

 

وی عنوان کرد: در این برنامه تعداد 254 بسته غذای گرم (زرشک پلو با مرغ) تهیه شد که به وسیله بچه های مسجد با مراجعه به منازل خانواده های کم بضاعت در چهار نقطه از شهر جهرم توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم عنوان کرد: بدون شک اگر تلاش بچه های مسجد و کمک های خیران و نیکوکاران نبود اجرای برنامه های خیرخواهانه و عام المنفعه نیز امکان پذیر نبود.

 

وی با قدردانی از عوامل اجرایی، بچه های مسجد، نمازگزاران، خیران و نیکوکاران در اجرای برنامه های خیرخواهانه و کمک به اقشار مستمند جامعه، این برنامه ها را حاصل تلاش بچه های مسجد در گروه جهادی «ولایت» و همکاری پایگاه مقاومت بسیج دانست.

پایان پیام/ 691