برگزاری جشن سالروز میلاد ریحانه الحسین در کانون «شهید رحمانیان»

برگزاری جشن سالروز میلاد ریحانه الحسین در کانون «شهید رحمانیان»

تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
تراب فرد از برگزاری جشن سالروز میلاد ریحانه الحسین به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم خبر داد.

«هادی تراب فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ایام ماه شعبان در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» مصادف با برگزاری آیین های پرشور جشن و سرور ائمه اطهار (ع) است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» جهرم افزود: اگرچه امسال به واسطه بیماری کرونا آنگونه که باید، برنامه ها و آیین های جشن و سرور برگزار نشد، اما بچه های مسجد نگذاشتند چراغ جشن های ایام شعبان در این کانون فرهنگی و هنری کم فروغ شود.

 

وی از برگزاری جشن میلاد حضرت رقیه (س) در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» خبر داد و اظهار داشت: این برنامه شنبه 14 فروردین در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

تراب فرد به جزییات این برنامه اشاره کرد و بیان داشت: در این آیین جشن و سرور، حجت الاسلام «محسن کارگرفرد» امام جماعت مسجد به بیان سخن در وصف ریحانه الحسین (س) می پردازد.

 

وی ادامه داد: همچنین در ادامه این برنامه، «ابوالفضل قناعت پیشه»، «امین بشارتی»، «سجاد بهروزی» و «علیرضا عطایی» از مداحان اهل بیت (ع) به مدیحه سرایی و مولودی خوانی می پردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» جهرم به زمان برگزاری این آیین جشن و سرور اشاره کرد که قرار است از ساعت 21 و 30 دقیقه و با حضور بچه های مسجد و هیئت های مختلف سطح شهر جهرم در این کانون فرهنگی و هنری واقع در بلوار امام خمینی (ره) برگزار شود.

 

تراب فرد عنوان کرد: در آیین های جشن و سرور کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» علاوه بر برگزاری مراسم های جشن، کمک به مستمندان و خانواده های بی بضاعت نیز در دستور کار بود که در حواشی اجرای آیین ها انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «امیرالمومنین (ع)» جهرم ادامه داد: از جمله این برنامه ها، طرح «نذر قربانی» بود که با ذبح گوسفند، گوشت آن میان خانواده های نیازمند توزیع شد؛ همچنین در جریان جشن های نیمه شعبان نیز بسته های بهداشتی حاوی ماسک و الکل میان خانواده ها توزیع شده است.

 

پایان پیام/ 691